miercuri, 9 aprilie 2014

Color your life

Analizandu-mi garderoba (si devastand dressingul : ), am realizat ca am foarte putine haine colorate. In proportie de 60% domina negrul, griurile si culorile inchise, 30 % albul, crem si ceva pasteluri si doar 10% am haine colorate. Nu stiu de ce pana acum am fugit de culoare...!? Poate m-am gandit sa nu atrag atentia asupra mea... hmmm...
A adauga culoare garderobei inseamna a incerca sa-ti exprimi personalitatea si dispozitia. Culoarea te ajuta sa iesi in evidenta, sa fii 'observata', sa emani buna-dispozitie. Important este sa fii indrazneata insa fara sa fii iresponsabila (de exemplu sa te imbraci in roz fuchsia "din cap pana in picioare').
Vreau sa scap de vesnicul negru; eventual il inlocuiesc cu albastru inchis/ ultramarin, gri antracit, verde si mov inchis, atunci cand aleg pantaloni si fuste (am soldurile late si nu vreau sa le scot in evidenta purtand culori deschise). Am nevoie de camasi albe si esarfe, rochii, bluze, incaltaminte, genti, bijuterii cat mai viu colorate.
Am o singura pereche de pantofi portocalii, in rest sunt negri, gri si crem sau bej. Vreau stiletto colorati! Cat mai multi! : )))
Culoarea ochilor si a parului determina paleta de culori care ni se potriveste. Identificarea tipului coloristic se face la lumina naturala (sub brat avem pigmentul cel mai natural, zona nefiind expusa razelor soarelui. Alegi esarfe colorate si le aduci, pe rand, in apropierea fetei; daca tenul arata tern (culoarea respectiva lasa umbre pe fata)si pari suparata, inseamna ca acea culoare nu ti se potriveste asa ca evit-o! Alege culorile care te lumineaza si poarta-le in apropierea fetei (esarfe, coliere, cercei, bluze, camasi...).
Identifica atuurile tale, punctele forte si scoata-le in evidenta. In functie de tipul coloristic (sunt 6 tipuri coloristice: light, deep, warm, cool, clean si soft) si subtonul tenului tau (cald sau rece), alege culorile potrivite (in functie si de anotimp) si cu siguranta vei primi complimente si te vei simti mult mai bine.
Tipul meu coloristic este deep, subton galben, deci mi se potrivesc culorile calde de verde, rosu, galben.
Rosu este singura culoare care se potriveste tuturor; trebuie doar sa identifici tonalitatea potrivita de rosu (calda sau rece, mai inchisa sau mai intensa).
Cautand haine colorate, am descoperit site-ul Sheinside (www.sheinside.com) si, asa cum veti putea vedea mai jos (si pe site), am gasit foarte multe articole vestimentare si accesorii minunate, viu colorate. Preturile sunt foarte bune, au mereu reduceri si promotii.
In primul rand, imi placem maxim rochita aceasta (link):

blazerul il gasiti Aici si cerceii Aici




camasi colorate (link) si taioare (link)




coliere superbe (link)


 Golden Rose Rich Color Nail Lacquer - culori intense si pigmentate <3


tinute office

camasi gradient - mie imi plac foarte mult (link)
paltoane colorate (link)
articole vestimentare adorabile, pentru un aer chic, cu personaje Disney <3
motive florale
doua rochite superbe care subtiaza optic silueta

nuante de albastru navy, ultramarin
galben mustar si galben lemon - rochita o gasiti Aici si taiorul Aici
dungi si contraste de culori (link)
retro look <3
tricouri cu scrisuri si imprimeuri colorate (link)
roz prafuit, pasteluri, dantele - stilul romantic



cerceii ii gasiti Aici








rochite lungi, perfecte pentru vara (link)
lungime medie
Albastru este culoarea mea preferata, asa ca o port destul de des la machiaje si pe unghii.








                                                             coliere (link) si cercei (link)
De ce sa ne inconjuram de negru si culori inchise cand sunt atatea culori delicioase, sofisticate si plina de energie care dau buna dispozitie si atrag energie pozitiva!?! Alege culoarea!





 PROFITATI ACUM DE REDUCERILE DE PANA LA 70% !!! (LINK)


Kisses, G

50 de comentarii:

  1. Imi plac mult colikerele albastre si camasa gradient portocalie <3 Eu ador culoarea si nu ma feresc sa o port :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur! Eu trebuie sa fac o shimbare si sa nu mai fug de culoare! Cu siguranta viitoarele achizitii vor fi colorate! ; )*

      Ștergere
  2. Imi plac toate ♥ ador culorile puternice!

    RăspundețiȘtergere
  3. wwwoooowwww ce frumoase sunt toate <3

    RăspundețiȘtergere
  4. toate imi plac, in special tricoul cu marilyn ♥♥♥

    RăspundețiȘtergere
  5. OOOOhh, tricoul bubblegum e bestial, desi e un pic cam scump. Toate alegerile tale imi plac!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti plac alegerile facute de mine! Au multe lucruri frumoase. :*

      Ștergere
  6. vaaai, cata culoare...eu ador culorile, le iubesc de-a dreptul :) ma faci sa vreau sa-mi iau haine noi :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Răspunsuri
    1. Si mie imi plac inca de cand au aparut (si rochiile si fustele lungi gradient) insa n-am reusit pana in prezent sa imi cumpar macar una (trebuie sa iau masuri ; )!

      Ștergere
  8. Sunt atat de multe hainute frumoase pe site-ul asta. Cred ca dau o comanda. Si eu ador hainutele colorate. :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand am salvat pozele pentru colaje am realizat cat de multe articole imi plac! : ))))

      Ștergere
  9. rochita cu galben si model floral e wow <3

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce de culori si eu eram la fel inainte ca si tine, dar de ceva vreme imi fug ochii numai dupa chestii colorate frumos ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am observat de curand cat de bine dispusa sunt atunci cand port ceva colorat si imi place asta. Clar trebuie sa achizitionez haine si accesorii in culori cat mai vii! :*

      Ștergere
  11. Toate arata foarte, foarte bine.
    Accesoriile colorate sunt pe lista mea de cumparaturi. Imi plac la nebunie. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  12. Si eu intentionez sa achizitionez in primul rand accesorii colorate, pentru a scoate din monotonie tinutele actuale. :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu am tocmai inversa problemei...am prea multe haine colorate si mi-e greu sa ma asortez:)) dar parca tot printurile colorate imi atrag privirile :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. : )) Alege nuante din aceeasi familie de culori, cu aceeasi tonalitate (calda sau rece), exemplu: albastru navy cu albastru cobalt, verde menta cu verde smarald, oliv cu verde kiwi sau combinatii: visiniu cu roz-maroniu inchis, violet inchis cu mov lavanda... etc Important este sa ai maxim 3 culori la o tinuta (inafara de negru, alb, gri). :*

      Ștergere
  14. Superbe toate.Nu as putea sa aleg una dintre ele,ma atrag toate!

    RăspundețiȘtergere
  15. Cate culori! N-as sti ce sa aleg mai repede! Cred ca galbenul imi lipseste cu desavarsire

    RăspundețiȘtergere
  16. Chiar zilele trecute rasfoiam site-ul. Bani sa fie ca de o lista mare cu dorinte nu ducem lipsa. :D

    RăspundețiȘtergere
  17. Asa este! Lista de dorinte ramane intotdeauna deschisa. : )))

    RăspundețiȘtergere
  18. Chiar mi-ai facut pofta de nuante "turbate" :D

    RăspundețiȘtergere
  19. Eu sunt exact opusul tau. Dintotdeauna am adorat culorile si imprimeurile si le-am purtat ori de cate ori am avut ocazia si mi-au permis imprejurarile. Dar acum, inaintand in varsta...ma gandesc ca trebuie sa mai renunt la anumite culori. Site-ul te face sa vrei sa comanzi ceva! Sper sa rezist tentatiei! :D

    RăspundețiȘtergere
  20. Ce de frumuseti! Oja portocalie de la GR mi-a furat inima si vreau si eu rimel albastruuuuu :)))))))))

    RăspundețiȘtergere
  21. Odata cu varsta se modifica si stilul coloristic insa nu foarte mult (in continuare ti se potrivesc culorile in functie de tonalitatea tenului: calde sau reci). Oferta site-ului este intr-adevar foarte tentanta. : )*

    RăspundețiȘtergere
  22. Verdele cred ca mi se potriveste si ar trebui sa port mai des culoarea asta! Galbenul imi place dar trebuie sa gasesc nuanta care imi sta bine. :*

    RăspundețiȘtergere
  23. Iubesc culorile, fie că vorbim de articole vestimentare, fie de accesorii ♥
    Postarea ta vine ca un remember: mai am de făcut câteva cumpărături colorate ♥
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Astazi m-am suit in pod si am cotrobait la hainele depozitate acolo; sunt bucuroasa ca mi-am gasit niste accesorii colorate de care uitasem... : ))*

      Ștergere
  24. Îmi dă poftă de viață articolul tău ! :D

    RăspundețiȘtergere
  25. Toate culorile sa apeleze la mine. Si eu o data cu incalzirea vremi ma tot indrept spre haine colorate si vesele, cele care le-ai aratat in articol sunt tare frumoase :)

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  26. Am simtit ca am o revelatie facand conexiunea intre numele tau si acest blog! Cum s-ar spune: am venit de-acasa! :)) Eram, vorba bunicii, in urma cu stiinta! :P

    Ma bucura sa te gasesc aici, Georgia!
    Postarea asta mi-a umplut sufletul de culoare! La prima rochita cu motive florale m-am tot uitat si eu pe site! :)
    Faci aici o treaba excelenta! Keep up the good work!:)


    Sarbatori frumoase, cu zambete, voie buna si relaxare!
    Pupicei!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult pentru cuvintele frumoase si gandurile bune! Ma bucur ca m-ai 'descoperit'! ; )
      Paste fericit!

      Ștergere