vineri, 30 mai 2014

LovelyWholesale accesories

V-am mai povestit ca la LovelyWholesale gasiti accesorii si bijuterii (au si haine si incaltaminte) la preturi mici si cu transport gratuit (free shipping). Eu am plasat o comanda in valoare de 50$ si am pus in cos 13 articole; zilele trecute am primit coletul si puteti vedea ce frumuseti am comandat.

 Ochelarii de soare au venit in huse speciale (la fel si bijuteriile, astfel nu au suferit nici o deteriorare la transport) si ambele perechi sunt calitative tinand cont de pretul lor mic.
 Retro Leopard Sunglasses - ii gasiti Aici la pretul de doar 3.49$

O pereche de ochelari de soare cu lentile rotunde (de bondar, cum ii numesc eu : )) si cu un design atractiv al bratelor - ii gasiti Aici la pretul de 5.99$


 Ceasul verde mint si cu accente aurii mi-a atras atentia si este foarte dragut si in realitate - il gasiti Aici la pretul de 7.99$
Bratara cu buzele si rujul este 6.49$ (o gasiti Aici) iar cea aurie cu floricele costa 3.49$ (o gasiti Aici; partea din fata, cu floricele, este elastica).
 Am ales patru perechi de cercei (m-am indragostit de cei cu floricele albe - ii gasiti Aici); 3 perechi la 2.49$ fiecare si cei mai colorati (galben, roz, bleu - ii gasiti Aici) la 2.99$.

Inele, multe inelee, pentru toate degetele : ))))) cu preturi de la 1.99$ (Acestea negre, Acestea simple aurii de diferite marimi si Acestea) si la 2.49$ cel in forma de cui rasucit (il gasiti Aici).
 Care va place mai mult? <3


 Nu uitati de Giveaway ul lor tentant care se desfasoara pe Tumblr!

Follow Lovelywholesale on tumblr, win $200 vouchers!
From May 27th to June 1stopen to worldwide.
Are you ready? Here you go>>http://lw-fashion.tumblr.com/

 Here are the main attractions, at the lowest prices. 
Find them HERE on their website. FREE SHIPPING.


Kisses, G

16 comentarii:

  1. Am și eu același ceas, dar pe negru http://ioana-make-up.blogspot.ro/2014/05/importanta-lucrurilor-mici.html :* Îmi plac mult și inelele tale :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe mine m-a atras nuanta de verde mint; este mai potrivita pentru sezonul estival. <3

      Ștergere
  2. Acelasi ceas l-am comandat de pe Ebay la inceputul lui Aprilie si cred ori s-a pierdut pe drum, ori nu mi-a ajuns avizul. :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumoase sunt accesoriile, dar ochelarii cu animal print sunt formidabili, sigur ii comand si eu data viitoare!! Te prind excelent <3

    http://diana.doubleweb.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. Pe ceasul ala am pus si eu ochii de mult, dar tot timpul am avut impresia ca e prea mare pentru mana mea :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este ok ca si marime (stiu ca unele ceasuri au cadranul cam mare) si este tare dragut. :*

      Ștergere
  5. AM SI EU ceasul doar ca pe rosu ..imi place maxim

    RăspundețiȘtergere
  6. Tare frumos e ceasul, am o pereche de sandale cu platforme fix în aceeaşi combinaţie de culori: turcoaz+auriu ♥
    Mi-au rămas în suflet cerceii albi, brăţara cu floricică, dar şi prima pereche de ochelari! ♥♥♥
    Toate arată foarte bine, să le porţi cu drag! ♥
    Weekend frumos, Gia! :-*

    RăspundețiȘtergere
  7. Oho :)
    Cate bunataaaaaaaaaaaaaaaaati :*
    Sa le porti cu placere, toate sunt frumoase.
    Ochelarii pe negru se aseamana cu cei vazuti la PRADA :)
    Inelele pentru degete sunt super dragute.

    RăspundețiȘtergere
  8. m am indragostit de ceas! <3
    si inelele sunt tare frumi

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce de accesorii colorate, abia astept sa vad tinute cu ele :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce de frumuseti! Sa le porti cu drag!
    Imi plac cam toate, culoarea ceasului e foarte tare!

    RăspundețiȘtergere
  11. Cat ai platit transportul?

    RăspundețiȘtergere