vineri, 19 iunie 2015

DIY: Sweet things

Cred ca fiecare dintre noi mesterim cate ceva/facem ceva creativ in timpul liber iar cei mai intreprinzatori castiga si un ban in plus din asta. In familia mea, mama are talent la desen si imi aduc aminte ca ma ajuta cu temele la pictura in clasele primare iar tata facea mici tablouri, casute si barci din traforaj. La varsta de 9 - 10 ani am urmat cursurile de pictura la Cercul Militar National si m-am pregatit pentru a urma liceul de arte plastice. In clasa a VIII - a am intrat la Tonitza si am continuat cursurile la acest liceu, pe care l-am si absolvit in anul 1998 cu diploma de "Creator de moda". Au fost niste ani minunati de care imi amintesc cu mare nostalgie. Doua zile pe saptamana aveam ore de atelier; o zi faceam design vestimentar si in cealalta zi aveam, prin rotatie, pictura, desen si modelaj. Imi este dor de taberele de creatie alaturi de doamna profesoara Dumitru Constantina, de colegi si de prietene, de orele de modelaj/sculptura cand trebuia sa explicam ceea ce am vrut sa transmitem prin "operele" noastre(sub indrumarea dlui profesor Platon, daca nu ma insala memoria), de spectacolele de moda la Teatrul National in care eram si creator si model : ), de vizitele la muzee, expozitii, teatre, de orele de istoria artei cu doamna diriginta Buliga, de plimbarile prin Cismigiu, de noptile cand citeam...
Nu am intrat din prima la Facultatea de Arte si nu am mai incercat ulterior. La acea varsta ma vedeam femeie de afaceri cu o cariera de succes decat sa fiu muritoare de foame intr-o incapere murdara de vopsele... Iata ca timpul a trecut si viziunea s-a schimbat. Am realizat ca sensul vietii este de a trai cu un scop, de a descoperi ceea ce iti place, care este menirea ta pe acest pamant si sa faci acel lucru. Daca iti doresti cu adevarat ceva, lupti pentru a se adeveri. Speranta este flacara care ne intretine viata. Nu renunta niciodata la visuri pentru ca ele calauzesc pasii in viata. Atunci cand ai un talent, nu-l lasa sa se iroseasca! Poate par doar niste citate din carti, insa la un moment dat ajungi sa le intelegi sensul. Niciodata nu este prea tarziu!
Eeei, avand talent la desen, mereu am personalizat/pictat diferite obiecte, articole de imbracaminte si de incaltari, pe langa pasiunea pentru machiaj si manichiuri.
In aceasta postare va arat cateva indeletniciri artistice din ultima perioada. : )
Pasiunea mea pentru stilul Pin-up si elementele lui caracteristice va este deja binecunoscuta, asa ca nu va mai mira pozele cu ciresele si manichiurile cupcakes, icecream sau cele sexi cu lac de unghii rosu.
Pe site-ul Casa Retro am gasit ciresele din polistiren si au fost primele pe care le-am bagat in cos, alaturi de cateva nuante foarte frumoase de vopsele acrilice si 6 Fimo pastelate. Fimo este un fel de plastilina(argila cu polimer) usor de modelat care se intareste dupa ce se coace in cuptor. Se pot obtine o multime de forme, obiecte, miniaturi, bijuterii.
Brosele cu fundite si ciresele mi se par tare haioase. Pentru realizarea lor am folosit funditele de la doua elastice de par, la care am adaugat acele de prindere si cate doua cirese(se pot coase sau lipi).
Un selfie in care port brosa mea cu ciresele. ; )
*Pentru ca tocmai ma vopsisem cand am facut pozele, va recomand vopseaua Kallos in nuanta 5.66 Brilliant Violet daca va doriti un rosu - magenta ca al meu(prinde bine pe decapaj, suvite, par natural sau saten).

Cui nu-i plac celebrele macarons? : )~~~

Sa fie oare comestibila? : )) Este prima mea incercare de macarons realizate din fimo. Intentionez sa confectionez bijuterii dulci(cupcakes, macarons, donuts, muffins, ice cream) din fimo. Cautati pe youtube tutoriale cu diy -uri(fimo tutorial, polymer clay) si o sa vedeti ce minunatii se pot face! <3




Sweet things in nuante pastelate. *Golden Rose Color Expert 66 si 87, Rich Color 47.
Stiti pantofii Shoe Bakery(custom cake-inspired heels and accesories)? Eu ii ador! Am cautat pe net tutoriale(da, gasiti cam orice va trece sau nu va trece prin cap : ) si am personalizat o pereche de pantofi negri, simpli. Prima incercare a fost doar for fun; am folosit vopsea acrilica alb-perlat si decoratiuni comestibile. Pentru ca nu aveau nici o sansa sa fie purtabili, am indepartat vopseaua cat inca nu se uscase si am folosit acrylic universal alb Bison(din acela pentru etansarea si umplerea imbinarilor si crapaturilor dintre usi si ferestre, glafuri etc), pe care l-am intins cu un cutitas din plastic(ca si cum ati orna un tort). Bilutele rotunde pot fi realizate din fimo(se fac bilute mici rotunde si se coc) si se presara deasupra(imediat dupa ce ati aplicat acrylul sau vopseaua acrilica). Eu aveam o punguta de cus cus care seamana cu niste bilute mici si asta am folosit; le-am presat usor pentru a se fixa mai bine in acryl si ulterior le-am pictat cu lacuri de unghii(cu ajutorul unui punctator/dotting tool). Se lasa sa se usuce doua - trei zile. Acrylul universal este flexibil si impermeabil asa ca va puteti bucura de pantofii personalizati mai mult timp. *Fiind negri, ar fi trebuit sa aplic un strat - doua de aracet inainte de acryl pentru ca dupa o luna de zile acrylul a devenit usor transparent... Inca mai lucrez la imbunatatirea formulei de aplicare, asa ca daca aveti sfaturi le astept cu drag. ; )
Cea de-a doua incercare, cu acryl universal alb.





Prima incercare, cu vopsea acrilica si ornamente pentru tort. *Aveti grija sa acoperiti talpa cu scotch(pe margini) inainte de a picta varful pantofului.





Icecream nails: Golden Rose Black Diamond Hardener, Color Expert 02, 17, 26, 44, 66, 67, Rich Color 10, 115, Gel Look Top Coat.






Cupcake nails: Golden Rose Oxygen Nail Growth, Rich Color 69, Color Expert 02, 26, 56, 66, 87, Matte Top Coat, Jolly Jewels 105, 115, Nail Art 101, 128, 130, Gel Look Top Coat.



In sfarsit ceva comestibil: primele briose/cupcakes pe care le-am facut, asistata de copiii mei! <3


Ciresele si cupcakes, doua elemente care ma obsedeaza. : )) Ce mi-as face (macar) un tatuaj asa!


Pentru ca am o colectie destul de mare de cercei pe care apuc sa-i port foarte rar, m-am gandit ca daca i-as tine la vedere mi-ar fi mai usor sa aleg perechea potrivita si astfel i-as purta mai des. Am realizat un tablou cu cerceii din dotare folosind doar o rama, o plasa si pioneze. Daca gasiti o rama vintage si plasa alba ar arata si mai frumos.




Un model plasa pe unghiute: Golden Rose Black Diamond Hardener, Rich Color 35, Holiday 51, Matte Top Coat, Color Expert 26, vopsea acrilica neagra.




Take time to do what makes your soul happy!

Asadar, dragile mele, voua ce va place sa mesteriti? ; )


Kisses, G

18 comentarii:

  1. aceasta postare a fost o desfatare pentru ochii mei! Felicitari! Esti extraordinar de talentata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti foarte talentata! <3
    Imi place absolut tot ce am vazut in aceasta postare,majoritatea lucrurilor sunt pe gustul meu :D :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti grozava Georgia!
    Inca nu-mi vine a crede... esti sigura ca prinde bine vopseaua pe par natural (saten) fara decolorare? Eu nu mi-am facut parul decat cu nuantator, de doua ori la intervale mari de timp si nu prea se cunostea. As vrea sa ma fac roscata. :)
    pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Prinde un roscat mai inchis(cum sunt eu la radacina, chiar putin mai deschis pe saten pentru ca eu sunt bruneta); daca vrei mai aprins trebuie sa iti decolorezi macar cateva suvite. :*

      Ștergere
  4. Postarea asta m-a lasat masca! Stiam ca esti talentata, dar... wow! <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Vaaaaiiii G ce postare frumoase,talentata mai esti,felicitari pentru ce faci,macaron-ul e super real :)))))))),totul superb,pupicei <3

    RăspundețiȘtergere
  6. ai un talent incredibil! am crezut pe instagram ca sunt macarons adevarati, jur. nu degeaba esti o artista! te pup si te iubesc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Esti super talentata! Eu as fi mancat grav macaronul ala :D te pup

    RăspundețiȘtergere
  8. esti foarte talentata!
    Eu chiar daca am idei, in practica nu imi iese!
    Ne bucuram ca ne incanti cu atatea modele si idei DIY!

    RăspundețiȘtergere
  9. frumoase chestii, bravos...si macarons...hmmm...super! :)

    RăspundețiȘtergere