duminică, 27 decembrie 2015

Christmas nails and make-up

Dragile mele, sper ca sarbatorile de iarna v-au gasit sanatoase, alaturi de familie si cei dragi in jurul mesei imbelsugate si cu multe cadouri sub brad. Craciunul, cu traditiile si obiceiurile specifice, este sarbatoarea mea preferata din an. Prefer Craciunul traditional, asa ca manichiura si machiajul pe care vi le propun sunt clasice, pastrand combinatia binecunoscuta de alb - rosu(pentru manichiura) si rosu - negru la machiaj(Pin-up style), realizate exclusiv cu produse Golden Rose(prin intermediul magazinului online www.cosmania.ro).
 Golden Rose Holiday 64, Jolly Jewels 121, Color Expert 02; pentru realizarea modelului de pe inelar am folosit Nail Art si Jolly Jewels.
Am primit un super cadou de Craciun de la Cosmania(www.cosmania.ro), cu multe noutati Golden Rose pe care deja am inceput sa le testez si am sa vi le prezint si voua.

www.cosmania.ro
Apa de parfum Roxanne Love Kiss, de 50 ml, din categoria Chypre - Floral, cu note de portocala, mandarina, floare de portocal, bergamota, mimosa, iasomie, trandafir turcesc, ylang ylang, boabe de tonka, patchouli, opoponax si vanilie.
Puteti alege varianta preferata din cele patru disponibile, la pretul de 55 lei: http://www.cosmania.ro/cosmetice/parfumuri/parfumuri

Mult asteptatul si doritul ruj negru: Golden Rose Velvet Matte 33(il gasiti Aici la pretul de 20 lei ; ).
*Pe pagina de facebook Gia Make-up Blog v-am aratat deja swatch-uri cu acest ruj.
Un machiaj sexi, cu care n-ai cum 'sa dai gres': buze rosii, cat eyes si gene false.
Propunerea mea pentru machiajul de Craciun, realizat exclusiv cu produse Golden Rose: Primer - mattifying & pore minimising si Luminous finish(pe pometi), BB Cream Beauty Balm 02, Stick concealer 02, Longstay Matte Face Powder 05, Longstay Blush Trio Soft & Silky 103, Eyeshadow Crayon Waterproof 01, Longstay Eyeshadow Quattro 05, Cat's Eyes Liner, False eyelashes 01 si Eyelash adhesive, Eyebrow powder 103 si 104, Matte Lipstick Crayon 04 si 07, Velvet Matte Lipstick 15.





Bradul nostru natural, in ghiveci(dupa sarbatori o sa-l plantam in curte), impodobit tot cu ornamente si globulete in culorile traditionale(alb - rosu - argintiu).


Bineinteles ca in dimineata de Craciun am savurat cafeaua intr-o cana decorata cu motive de sezon.

Mosul m-a suprins cu un cadou neasteptat: un nou telefon, mai performant, cu care sa pot face poze si mai frumoase. Me happy!
Cele mai frumose carti(si agenda 'Gradina secreta' de Johanna Basford, binecunoscuta pentru cartile sale de colorat pentru adulti) pe care mi le doream de Craciun: Cum sa te indragostesti si Anul in care te-am intalnit, ambele scrise de Cecelia Ahern. 
*Le gasiti pe site-ul Elefant.ro
Cadoul primit de la my Secret Santa(Deyutza's Blog) din grupul The Polish Addict. Mosul meu secret a fost foarte atent la preferintele mele si foarte generos. Kisses ; )*

Un alt cadou din preajma sarbatorilor au fost si pernutele decorative de la ChicCitta, ce au un mesaj atat de frumos: Sa citim!  
*In buzunarul secret se poate pastra cartea pe care o citesti. <3

Si inca un cadou(stiu, am fost cam rasfatata : ))))), calduros si parfumat. ; )



Sarbatori fericite!! *Voi cum ati petrecut Craciunul? Ce v-a adus Mosul?

Kisses, G

8 comentarii:

  1. Pupicei G,imi era dor de unghiutele tale pictate.superbe si machiajul la fel.Ai fost cuminte si ti-a adus Mosul numai bunatati.Sa te bucuri de toate.Te pup si sa ai Sarbatori frumoase in continuare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult pentru aprecieri și pentru frumoasele urări. Te pupacesc cu drag! Sărbători fericite! :*

      Ștergere
  2. pernutele cu "sa citim" sunt absolut superbe! Bine.. e superb tot ce ne-ai aratat pe aici. Manichiura ta e minunata.
    Eu pentru Craciun am ales un machiaj cu nuante albastre pentru ca si tinuta a fost tot asa. :D
    pupici!

    http://cherryqueendee.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai fost si tu foarte cuminite!! Sa folosesti telefonul cu mare drag si spor! Si eu imi doresc S6! :D
    Am primit un aparat mirrorless, la care nu m-as fi asteptat vreodata!!! Me happy! :P
    Un an frumos si plin de bucurii! Te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Thank you for share!!!
    Các dịch vụ: Vận chuyển hàng hóa bằng đường sắt, vận chuyển ô tô đường sắt, vận chuyển xe máy bằng tàu hỏa hay dịch vụ vận chuyển container bằng đường sắt mà Ratraco Solutions đang cung cấp luôn nhận được sự quan tâm của quý khách hàng hiện nay.

    RăspundețiȘtergere
  5. air cargo services
    warehousing companies in india
    train cargo services
    3pl companies in india
    3pl warehouse
    air cargo logistics
    top warehousing companies in india
    3pl logistics companies in india
    best air cargo services in india
    3pl warehouse companies
    best 3pl logistics companies in india
    warehousing companies in delhi
    domestic air cargo services in india
    air cargo services in india domestic air cargo services in india
    air cargo services in india

    RăspundețiȘtergere