duminică, 20 ianuarie 2013

Haul Miniprix Sales

In acest week-end am profitat de reducerile substantiale de la Miniprix! Sunt reduceri de 30%(eticheta verde), 50%(eticheta albastra) si 70%(eticheta rosie); in plus am profitat si de reducerea de 20% din acest week-end(19 - 20 ianuarie) pentru cumparaturi in valoare minima de 120 ron(oferta care s-a cumulat cu reducerile deja existente).
Cumparaturile le-am facut la magazinul din Otopeni deoarece eu locuiesc in acest oras. ;) Sunt doua depozite mari: in primul se gasesc haine si accesorii si celalalt depozit este cu incaltaminte(la parter) si tricouri si jeansi la etaj.
In week-end este cam aglomerat si din cate stiu eu, joia se expune marfa noua. ; ) De data aceasta m-am axat pe incaltaminte pentru ca am gasit multe modele pe gustul meu. Majoritatea nu sunt din piele naturala(dar se gasesc destule si din piele la preturi usor mai mari, variind intre 110 - 180 ron din cate am vazut eu) dar ce am ales eu arata ok(ma refer la inlocuitorul din piele...).

pret initial 59 ron, reducere 70%

pret initial 59 ron, reducere 70%

pret initial 59 ron, reducere 70%

pret initial 110 ron, reducere 50%

pret initial 110 ron, reducere 70%

In general, marimile corespund; eu port 39 si s-au potrivit la calapod, doar la cele cu talpa ascunsa(a doua si a treia pereche) a fost mai ok o marime mai mare.

De la Accesorii(se plateste separat ce cumperi de la acest raion) am ales o pereche de cercei stud(cu surub) cruciulite si un inel 'impletit'/gen za.

inel 9 ron, cercei 5 ron

La artiolele de imbracaminte nu am avut destula rabdare sa le aleg(sunt foarte multe haine in acel depozit, asezate pe randuri/standuri in functie de gama din care fac parte si de reducerea aplicata), sa le verific de defectiuni(mai ales in zona unde este prins sistemul de siguranta) si sa le probez, asa ca am ales doar o bluza si o pereche de colanti.




bluza 33 ron, colanti 29 ron


Ce parere aveti de articolele de la Miniprix?

A bientot!




11 comentarii:

  1. imi pare rau ca nu am fost pe faza....desi in weekend recunosc ca imi e cam sila sa ajung acolo...ultima vizita facuta la miniprix in weekend s-a termiant cu o mare senzatie de rau si ameteala din cauza aglomeratiei si a mirosului.
    dar ghetutele cu toc, de 110 lei mi-au placut de cand au aparut si nu m-am indurat sa dau atat pe ele :D ar fi fost o ocazie buna acum...

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa le porti sanatoasa..sunt superbe toate perechile de ghete ..tot 39 port si eu..dupa ce te plictisesti de ele ..sa mi le dai mmie :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa le porti sanatoasa.Sunt foaarte frumoase botinele,mai ales primele.Pups:*

    http://lifeontheheels.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. Crenguta, ghetele la care te referi cred ca le mai gasesti daca te duci in zilele urmatoare. Reducerile de 30 - 70% inca se aplica! :*
    Andreea, merci! :))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Merci, Ana Maria. Sunt modele care imi placeau si le aveam in wishlist! ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa le porti cu placere.
    cel mai mult imi plac papucei:)

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  7. Unele modele le-am vazut pe site-ul lor si se pot comanda online! ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Off ce rau imi pare ca n-am fost pe faza! Imi plac mult ghetele cu talpa de lemn. Sa le porti iubita :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ultima pereche e foarte frumoasa :X
    http://shoeper-women.blogspot.com/
    Pup

    RăspundețiȘtergere