joi, 14 noiembrie 2013

Golden Rose Lipstick Collection - swatches

Astazi v-am pregatit swatch-uri la rujurile Golden Rose Lipstick, o colectie care mie imi place tare mult deoarece are multe nuante de rosu (de la corai la burgundy) si nude-uri mate (foarte putine rujuri din aceasta colectie sunt sidefate).
Toate produsele Golden Rose (makeup, lacuri de unghii, accesorii) le puteti achizitiona prin intermediul magazinului on line www.cosmania.ro, importatori directi ai brand-ului turcesc; daca va inregistrati pe site veti primi automat discount de 10% la toate produsele Golden Rose, inclusiv la cele cu promotii deja existente. Dati Like & Share paginii Golden Rose Romania pentru a fi la curent cu noutatile.

Golden Rose Lipstick - colectia este formata din 75 rujuri (le gasiti Aici); ambalajul este negru cu scrisul auriu, gramaj 4.2 g, termen de valabilitate: 24 luni de la deschiderea produsului.
Descrierea oficiala a produsului: Este un ruj rezistent cu vitamina E, pentru o acoperire perfecta a buzelor si stralucire de briliant. Formula contine agenti de hidratare pentru buze moi si catifelate.
Plusuri:
- raport foarte bun calitate - pret (pretul este de 12 ron, acum il gasiti la pretul promotional de 8.80 ron - dupa inregistrare pe www.cosmania.ro)
- gama variata de 75 nuante, formula foarte buna, pigmentate, majoritatea mate
- rezistenta buna
- hidratare, nu usuca buzele

Swatches - nuante mate





 Swatches - nuante sidefate:







 *56 este mat




 Recomand folosirea unui lipliner: Golden Rose Waterproof Lipliner este un creion retractabil pentru conturul buzelor cu o rezistenta foarte buna!



Kisses, G

13 comentarii:

  1. vai de capul meu!!! acu vreau inca vreo 10 de aici...:(( ce imi faci....sunt superbe!!!! sa le folosesti sanatoasa:*

    RăspundețiȘtergere
  2. ms Georgia,abea acum o sa ma hotarasc la rujuri :) <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu placere! Mai urmeaza swatch-uri (sunt 75 de rujuri in colectie) insa la sidefate ; )*

      Ștergere
  3. Doamne ! Doamne cum arata nr 53 ! O nebunie.
    Cu aceasta ocazie iti si multumesc ca postezi swatchuri pe blog, asa stim exact cum arata nuantele in realitate si stim ce sa cumparam . Eu sigur o sa caut #53 ! E preaaaaaaa tare
    eu am nuanta 86 , un movuliu dragut, de care nu am. Nu imi place mirosul, dar culoarea si rezistenta rujului ... super

    Kiss

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ajuta swatch-urile; sunt multe nuante foarte frumoase si altfel nu iti dai seama cum arata (in magazin oricum nu stai sa le incerci pe toate ; )*.

      Ștergere
  4. Doamne ce de nuante dragute!!! Imi place in mod special nuanta 70!
    Imi place ca au o rezistenta foarte buna, eu am unul rosu clasic.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu cautam un movuliu - burgundy, asa ca 70 este super (doar ca este singurul dintre cele testate cu o consistenta mai cremoasa). :*

      Ștergere
  5. Eu mi-am luat nuanta 63 si sunt chiar incantata de el! Rezistent, ofera moliciune buzelor si hidratare! :)
    La 12 lei...este chiar super bun! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Perfect post and swatches... thank you!!! <3 :D

    RăspundețiȘtergere