miercuri, 21 mai 2014

Sparkle and dots

Nu mai realizasem de mult timp o manichiura cu glitter, asa ca astazi am folosit o sclipicioasa Golden Rose: Jolly Jewels 122. Pentru baza am folosit Golden Rose Rich Color 38, 49 si 16 (gradient cu tehnica buretelului) si am matifiat cu Golden Rose Matte Top Coat. Cu buretelul am aplicat la varfuri Golden Rose Jolly Jewels 122. Produsele Golden Rose pot fi achizitionate si prin intermediul magazinului online www.cosmania.ro, acum la preturi promotionale! Urmariti pagina de facebook Golden Rose Romania pentru a fi la curent cu noutatile.
 Poze in iasomia din curte. <3







Si, pentru ca astazi este sarbatoare mare, urez si eu La multi ani celor care poarta numele Sfintilor Imparati Constantin si Elena!
 Manichiura imbulinata pe care v-am aratat-o zilele trecute pe pagina de facebook Gia Make-up Blog: Golden Rose Rich Color 56; buline le-am realizat cu lacul alb de la setul Golden Rose French Manicure (cu ajutorul instrumentului special pentru facut buline, dotting tool).
Varianta mata a manichiurii cu buline: Golden Rose Matte Top Coat
 My favourite pin-up look: Golden Rose Dipliner Liquid Eyeliner, Velvet Matte Lipstick 17


 Esarfa folosita ca si bandana este Pull&Bear via Kurtmann.ro (o gasiti Aici). Va recomand achizitionarea ei; este confectionata din bumbac de foarte buna calitate si costa doar 19.90 lei. ; )





Am marea placere sa anunt organizarea unui Workshop Golden Rose, in data de 24 mai, la Aristocats Bistro din Bucuresti. La eveniment vor participa 30 de bloggerite de beauty care vor testa produsele Golden Rose si va vor impartasi impresii despre ele.

LovelyWholesale Instagram Daily Giveaway
Urmariti activitatea lor pe Instagram si puteti fi castigatoarea unei rochite la alegere. 

Kisses, G

8 comentarii:

  1. frumos ombre-ul realizat cu ojele GR :)

    RăspundețiȘtergere
  2. superbe unghiutzele,shi tu sweet <3,pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Este minunată manichiura cu buline. M-am îndrăgostit!! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce bine arata ambele manichiuri! ♡

    RăspundețiȘtergere
  5. Eşti foarte frumoasă, Gia! Iar unghiuţele tale, mereu frumoase, întotdeauna dăruiesc zâmbet! ♥
    Pupici! :-*

    RăspundețiȘtergere
  6. Ohhh ce imi plac unghiile tale, ojele care le folosesti, ca sa nu mai vorbesc de modele <3

    RăspundețiȘtergere
  7. doots si ciresele combinatia perfecta

    RăspundețiȘtergere