joi, 21 mai 2015

My Soufeel's holiday sterling silver bangle

Sunt tare bucuroasa sa va arat cea de-a doua bratara din argint cu charm-uri de la Soufeel! V-am povestit despre prima comanda in Acest articol si imi doream inca o bratara cu alta tema. Daca pentru prima bratara am ales charm-uri ce vesteau primavara, de data aceasta am ales charm-uri care ma duc cu gandul la vacanta, la plaja, mare, soare si peisaje inedite. D'abia astept concediul in Thassos si cu siguranta am sa fac multe poze(si cu bratarica) pe fundalul plajelor de marmura si a Marii Egee.
Am intrat in posesia coletului dupa aproximativ trei saptamani de cand am plasat comanda(l-am ridicat de la posta vamala).
Ador aceasta bratarica si sunt incantata de alegerile facute; puteti vedea in poze cat de frumoase sunt charm-urile! Data trecuta am ales o bratara 'mobila' insa o marime mica pe care o pot purta doar fara charm-uri(doar cu lantul de siguranta). Masura 19 mi se potriveste perfect; am circumferinta incheieturii mainii de 15.5 cm(deci ar fi bine sa adaugati 3.5 cm nu 1.5 sau 2 cm asa cum recomanda pe site ca sa alegeti masura potrivita). 
Bratara fixa, din argint 100%(925 sterling silver basic charms bangle) o gasiti Aici la pretul de doar 25.95$. Se vede foarte frumos pe mana si nu este deloc incomoda. Are inchizatoarea/catarama rotunda cu acelasi sistem tip clips.
Imi plac nuantele de albastru(I'm a blue lover : ) si am ales doua charm-uri cu pietricele bleu, una din murano cu albastru si auriu, incadrate de doua charm-uri doar din argint(fara pietricele, murano sau email) care sa le incadreze frumos.
 Fiecarei luni din an ii corespunde o anumita piatra si am ales charmul lunii martie(luna in care s-a nascut fiica mea). Puteti alege de Aici charm-ul potrivit; modelul ales de mine costa 19.95USD si este foarte frumos lucrat/finisat.
 Charm-urile din sticla murano sunt de mare efect asa ca si la acesta comanda mi-am luat unul, bineinteles ca in nuante de albastru si auriu, combinatie intre albastrul marii si nisipul auriu(deep ocean sea murano glass). Il gasiti Aici la pretul de 15.95USD. Sticla murano este rezistenta asa ca sa nu va fie frica ca se va sparge usor(bine, trebuie sa aveti grija sa nu le loviti de obiecte tari, d'asta eu port bratarile la mana stanga).
 Beach bum! Plaja, soarele si un hamac legat de doi palmieri... acolo as vrea sa fiu acum(si in majoritatea timpului : )). Este charm-ul perfect care ilustreaza vacanta si il gasiti Aici la pretul de 15.95USD.
 Daca avem mare, plaja, soare, palmieri si hamac nu putea sa lipseasca si un vapor din peisaj. Il gasiti Aici la pretul de 15.95USD.
Calutul de mare incrustat cu pietre bleu(si una roz la codita : ) este tare haios! Costa 25.95USD(il puteti achizitiona de Aici) insa isi merita banutii.
Acum am cea mai frumoasa bratara, nu mai imi ramane decat sa astept concediul!! <3






Profitati acum de reduceri de pana la 75% si bratara gratuita pentru cumparaturi in valoare de peste 99 USD! Click Aici


Kisses, G

8 comentarii:

  1. Tare frumoasa bratara, imi place si mie albastrul ;) cand mergeti in thassos ca si eu cred ca la vara mergem tot acolo ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. La bratara mobila eu am ales marimea 17 pentru ca, la fel ca si tine, am circumferinta mainii de 15.5. mi-a fost frica sa aleg 16, dar 17 este perfecta chiar si cu mai mult de 5 charm-uri pe ea. Imi pare rau ca la tine nu s-a intamplat asta :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ciudat! Mie 17 imi este fixa. As fi curioasa daca 19 este ok la cea mobila.

      Ștergere
  3. Ce draguta este!!!
    SI fetita mea tot in martie s-a nascut, dar numai ca ea s-a nascut anul acesta :)
    pupicei

    https://intrendbydeea.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoase alegeri ai facut,s-o porti sanatoasa <3

    RăspundețiȘtergere
  5. toate charmurile sunt superbe, dar preferatul meu este calutul de mare!

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoooase! Imi place charmurile alese, iar reducerea este chiar tentanta! :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere