joi, 18 octombrie 2012

Comanda IHERB


Ieri am plasat prima comanda pe site-ul iherb si astazi deja am primit email de la ei ca au expediat coletul! Sper sa ajunga cat mai repede(am inteles ca poate dura pana la doua saptamani)!
Iata ce am ales(greutate totala pana in 2 kg):

1.  Real Techniques by Samantha Chapman, Your Eyes/Enhanced, Shading Brush - 5.99 $

2. Real Techniques by Samantha Chapman, Your Finish/Perfected, Blush Brush - 8.99 $

3. Real Techniques by Samantha Chapman, Your Base/Flawless, Expert Face Brush - 8.99 $

4. Real Techniques by Samantha Chapman, Your Finish/Perfected, Stippling Brush - 9.99 $

5. EcoTools, Bamboo 6 Piece Brush Set - 10.40 $(au avut reducere 20%)

6. EcoTools, Bamboo 6 Piece Eye Brush Set - 7.22 $(au avut reducere 10%)

7. Desert Essence, 100% Pure Jojoba Oil, for Hair, Skin and Scalp, 4 fl oz (118 ml) - 9.41 $(a avut reducere 33%)

8.  Giovanni, Frizz Be Gone, Super Smoothing, Anti-Frizz Hair Serum, 2.75 fl oz (81 ml) - 6.78 $(a avut reducere 15%)

9.  Chocolove, Almonds & Sea Salt in Dark Chocolate, 3.2 oz (90 g) - 2.66 $(a avut reducere 11%)

De la Freebies am ales Special, Heel BHI, Traumeel, Homeopathic Ointment, 0.14 oz (4 g) 

Totalul a fost de 73.43$ din care am avut discount 16.52 $(10% pentru prima comanda mai mare de 40$, inca 5%  pentru comanda mai mare de 60$) si transport gratuit(pentru comenzi mai mari de 40$)! Deci am platit doar 56.91 $

Puteti folosi codul meu(gift code) - DHM042 - pentru discount de 10% la comenzi mai mari de 40$ si discount de 5% pentru comenzi sub 40$(desi cred ca daca iti faci cont pe site si plasezi o comanda beneficiezi automat de discount-urile respective...)

 In wishlist mai am:

- Nature's Plus, Ultra Nails, Nail Strengthener, 1/4 fl oz (7.4 ml) 

- Now Foods, Solutions, Cocoa Butter, 7 fl oz (207 ml)

-Avalon Organics, Biotin B-Complex Therapy Thickening Conditioner, 14 oz (397 ml) 

-Avalon Organics, Biotin B-Complex Therapy Thickening Shampoo, 14 fl oz (414 ml) 

- Physician's Formula, Inc., Mineral Wear, Talc-Free Mineral Face Powder, SPF 16, Creamy Natural, 0.3 oz (9 g) 

- EcoTools, Sustainable Moisture Socks, One Size Fits Most, 1 Pair

- Longreen Corporation, Reishi Coffee, Reishi Mushroom + Columbian Coffee, 30 Sachets, 2.18 g Each 

- NutriBiotic, Skin Cleanser, Sensitive Skin, Fragrance Free, 16 fl oz (473 ml)

A bientot!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu