luni, 1 octombrie 2012

September Beauty Products



Lista de produse cosmetice si make up a lunii septembrie este destul de lunga(este totodata si un partial haul, produse favorite si produse pe care le-as recumpara :)! Mi-e ”frica” de o postare gen wish list(pentru ca de obicei, daca imi place ceva, nu ma las pana nu achizitionez acel lucru... :)!
So... sa purcedem! O sa incep cu produsele cosmetice pentru ca sunt constanta in alegeri(am cateva produse favorite si le tot recumpar, am facut si postari separate cu ele - http://giamakeup.blogspot.ro/2012/09/yves-rocher.html, http://giamakeup.blogspot.ro/2012/09/chocolat-praline-kakao-grains-de-cafe.html,  http://giamakeup.blogspot.ro/2012/09/produse-cosmetice-si-make-up-naturale.html ): gelul de dus cremos din boabe de cafea de la Yves Rocher , gama Chocomania de la The Body Shop, uleiul de argan si alte produse naturale(rhassoul, crema de susan, untul de arganier, sapunul negru, apa distilata de trandafir si portocal etc), crema Carpicon(cu propolis si extract uleios din rasina de conifere, o recomand seara pentru tenul mixt sau gras cu tendinte de acnee), demachiantul bifazic de la Yves Rocher si parfumul Voile d”ambre. Pentru cine are probleme cu cosurile recomand crema Brevoxyl(peroxid de benzoil)!


Si sa trecem la partea de make up!
1. Primer - Sensai si inainte de fondul de ten am folosit(deasupra pometilor) iluminatorul de la Benefit - Girl meets pearl

 2. Corectoare - de la Malu Wilz folosesc mereu camuflage cream no 4, highlighter-ul de la Dermosil si concealer pencil 03 de la The Body Shop
3. Fonduri de ten - combin 3 fonduri de ten: MAC prolongwear NC40, Bourjois - Flower perfection 53 si Revlon colorstay pentru ten mixt/gras nuanta 340 early tan. Le aplic cu pensula pentru fond de ten de la The Body Shop. Rezultatul este un ten perfect! ;)

4. Pudre - pudra de fixare de la Vichy(16 hours setting powder) - o aplic cu pensula de stippling de la KIKO(imi place mult aceasta pensula - aplic cu ea pudrele, bronzantele, blush-urile si  fondurile de ten mai lichide), pudra bronzanta mata de la Sephora o folosesc pentru contur, pudra bronzanta de la Lancome - all over magic bronzing brush, MAC - mineralize skinfinish natural smooth merge si blush-ul Azalea blossom, pudra iluminatoare de la Farmasi - terracotta powder no 02(tot mai caut pudra iluminatoare perfecta!)






5. Farduri de pleoape - Fardul By Terry no 200 - black is black(este de vis!), YSL ombre solo no 10(este un gri - mov superb, fin si rezistent), MAC shroom si paleta Lady grey(eye shadow x 4), paleta The Caribbean Collection de la NYX si de la Sleek am folosit mai mult paleta Oh so special(am 4 palete: - the original - me, myself & eye - glory - oh so special).
Imi plac mult fardurile crema si in luna septembrie am achizitionat cateva pe care deja pot sa spun ca le-as recumpara: Essence - stay all day no 03 steel the show, Maybelline Color Tattoo 45 bold gold((mai vreau si alte nuante) si nelipsitul paint pot de la MAC in nuanta painterly. Creionul Infaillible - night day black - de la L”Oreal l-am achizitionat in luna septembrie si rezista bine pe pleoapa mobila insa pe pleoapa inferioara tot se intinde dupa cateva ore(fixat si cu fard). Poate imi recomandati un creion negru foarte bun si rezistent!?







6. Rimel - Sephora  - full action extreme effect mascara(albastru) si rimelul PUPA Vamp(face minuni chiar si cu genele mele scurte si rare)

7. Rujuri - Kiss me lip balm de la MUA, Revlon just bitten kissable balm stain in nuanta cherish devotion(mai vreau si romance), Lancome juicy tubes lychee 19(imi plac pentru ca nu sunt lipicioase si rezista pe buze) si YSL rouge volupte no 9 Caress Pink(este cremos, foarte pigmentat si rezistent)

8. Oje - Essence colour & gono 38 choose me!, Pastel no 123, Colorama Maybelline no 80 si oja crack no 06 de la Medusa(pe care le-am folosit pe toate la manechiura favorita)


9. Pensule de make up - pe langa pensulele Real Techniques achizitionate in luna septembrie, am mai luat doua pensule de la KIKO cu care ma impac foarte bine(cea de stippling si cea pentru contur), pensula pentru fond de ten de la The Body Shop(favorita mea), pensula Kabuki de la Valerie si cea de smudge de la Sephora(intind cu ea creionul atunci cand ”construiesc” pleoapele)



Acestea sunt o parte din produsele recent achizitionate(am avut nevoie de mai multe produse de make up deoarece am inceput sa machiez la un salon...) si preferate ale lunii septembrie!

A bientot!


2 comentarii:

  1. Cauta de la rimmel exxagerate waterproof something ( e tot numele pe blogul moniques-blog). Chiar rezista foarte bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci! Îl caut pentru ca inca nu am gasit un dermatograf rezistent pentru linia de contur inferioara!

    RăspundețiȘtergere