sâmbătă, 27 aprilie 2013

Colaborare 31 teme de manichiuri: 15. Inspired by Fashion

Am ajuns si la tema cu numarul 15 a colaborarilor de manichiuri: Inspired by Fashion. Desi nu sunt mare fana a imprimeurilor animaliere, mi-a placut mult combinatia animal print cu motivele florale, regasite in colectia casei de moda Roberto Cavalli, primavara/vara 2013.
Cam asta am reusit sa realizez eu pe unghiutele mele mici si pentru ca mi s-au parut prea incarcate, ulterior le-am mai simplificat putin.

Produse folosite: Essie a crewed interest si to buy or not to buy, China Glaze something sweet si peachy keen, Pastel #09, Flormar #095, Sally Hansen super shine top coat, vopsele acrilice(nu am avut violet; din combinatia rosu cu albastru nu a iesit nuanta pe care o vroiam asa ca am folosit mai mult albastru...).
Varianta "simplificata": pe unghia degetului mijlociu - China Glaze peachy keen, pe inelar - Essie beyond cozy.











Haideti sa vedem si manichiurile celorlalte colege blogger-ite care au participat la aceasta colaborare:

Roxy(Beautylicious) - http://roxy-ch.blogspot.ro

A bientot!


24 de comentarii:

  1. Doamne, ce frumoase sunt. M-am indragostit de model. Este perfect!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ca de obicei la tine vad numai opere de arta. Superbe unghiile ! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Superbe, imi place foarte mult manichiura ta;)

    RăspundețiȘtergere
  4. i always love paul & joe's packaging, but this design has to be my favourite. also, that black polish is FIERCE!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce draute sunt unghitele tale ;) numai tu reusesti sa faci modele superbe indiferent de lungimea unghiei

    RăspundețiȘtergere
  6. Waaa, ti-a iesit perfect. Imi place la nebunie oja aceea piersica!

    RăspundețiȘtergere
  7. ce frumoase sunt, le-am tot admirat astazi:))

    ai un blog award de la mine:))
    http://hannelore-gurbet.blogspot.ro/2013/04/super-sweet-blogging-award.html

    RăspundețiȘtergere
  8. superbe! ador culorile pastelate folosite, iar mie imi place muult mai mult aceasta forma si lungime a unghiilor tale :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumoasa manichiura, mie nu mi pare prea incarcata prima varianta :D Vazusem si eu un model animal print dragut, am salvat poza pentru o manichiura viitoare :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Super draguta manichiura! Imi place foarte mult prima varianta, nu mi se pare deloc incarcata :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Ti-au iesit absolut superbe ❤❤

    RăspundețiȘtergere
  12. Frumoase! Imi plac ambele variante la fel de mult :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte dragute <3

    te invit si : http://beautybyiris.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  14. buna, te-am nominalizat aici daca vrei sa participi http://mayadumitrescu.blogspot.ro/2013/04/tag-super-sweet-blogging-award.html

    RăspundețiȘtergere
  15. Imi place mult cum ti-a iesit modelul animal print, superrr. Te-am nominalizat la blog award aici : http://beautyspellblog.blogspot.ro/2013/04/the-versatile-blogger-award.html
    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  16. Este superba manichiura, vreau si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna, draga mea!

    Te-am nominalizat la Versatile Blogger Award :)

    Te invit pe blogul meu:

    http://missingpieceofmypuzzle.blogspot.ro/2013/05/versatile-blogger-award.html

    RăspundețiȘtergere