vineri, 12 aprilie 2013

In love with dots

I'm in love with blue! Cele mai multe oje pe care le detin sunt in nuante de albastru. Astazi m-am jucat putin cu instrumentul de facut bulinute pentru ca vroiam sa fac o manichiura pe care o vazusem mai demult pe net. N-am fost multumita de cum mi-a iesit fundita(ulterior am aflat si de ce - trebuia sa aplic un top matifiant inainte de a picta cu acuarele, pentru o mai buna aderenta a culorii si pentru a obtine efectul pe care il urmaream) asa ca am sters-o si am facut tot buline. Sunt tare haioase! Va plac bulinutele?
Maine va arat tot unghiute albastre! ; ) Kisses










 Produse folosite: China Glaze Man Hunt si Sunday Funday(achizitionate de Aici), pensula Kolinsky 00 si dotting tool(achizitionate de Aici), acuarele Sonet(achizitionate de Aici), top coat Sally Hansen(achizitionat de Aici).












A bientot!

15 comentarii:

  1. Ce albastru superb! Ce buline dragalase! Modelul imi place ff mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci! Sunt usor de realizat si tare dragalase! Kisses

      Ștergere
  2. doamne cate minunatii crezi tu pe unghi , imi place ce vad ,,multumim

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow :X iubesc combinatia asta de culori! Arata superb, imi place mai mult prima varianta, cea cu fundita :)

    RăspundețiȘtergere
  4. sunt dragute ambele modele dar fundita e dementiala :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte dragute ambele manichiuri:) imi plac mult:D
    Felicitari!:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna dimineata! Vai cat de mult imi place ceea ce ai realizat! Superb!

    RăspundețiȘtergere
  7. Modelul e chiar superb, ata bulinutele, fundita cat si nuanta de albastru care e divinaa. Pup.

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt foarte dragute ambele variante :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Mie imi place la nebunie cum ti-a iesit fundita! Nuantele de albastru sunt minunate! :*

    RăspundețiȘtergere