duminică, 5 ianuarie 2014

NOTD: Radiant Orchid

Radiant Orchid (orhidee radianta) este culoarea anului 2014, stabilita de Institutul Pantone Color. "Este o armonie incantatoare de fucsia, mov si subtonuri de roz", dupa cum declara Directorul executiv al Pantone. O nuanta interesanta care imi place si intentionez sa imi achizititionez niste accesorii asa pentru ca nu am (cercei, curea, geanta... etc). Cred ca arata bine in combinatie cu negru, gri, argintiu sau auriu - sampanie.
Am cautat aceasta nuanta printre ojele Golden Rose pe care le am si, pentru manichiura de astazi, am ales Rich Color #106. Este un roz - mov cu irizatii fine violet; am aplicat-o in doua straturi subtiri si, pentru ca finish-ul era semi - mat, am aplicat la final un strat de Gel Look Top Coat.
Lacurile de unghii si produsele de make-up Golden Rose pot fi achizitionatesi prin intermediul magazinului online www.cosmania.ro, importatori directi ai brandului turcesc. In aceasta perioada puteti profita de promotia: Transport gratuit la comenzi in valoare minima de 99 ron. Nu uitati sa dati Like & Share paginii de facebook Golden Rose Romania pentru a fi la curent cu noutatile.
Golden Rose Rich Color #106 face parte din colectia noua si nu apare inca pe site-ul www.cosmania.ro (si nici pe cel turcesc), insa ii puteti contacta si comanda aceste oje (Aici vedeti swatch-uri la nuantele noi).





Golden Rose Radiant Orchid Beauty

Selectie de oje Golden Rose in nuante de purpuriu, mov, violet si subtonuri (cele care apar in poza ca fiind albastre sunt de fapt mov)




Kisses, G

6 comentarii:

  1. Frumoasa culoarea asta din 2014, trebuie neaparat sa-mi achizitionez si eu ceva :)

    RăspundețiȘtergere
  2. superba culoare <3 imi place mult, orhideele mele sunt in nuantze de mov <3

    RăspundețiȘtergere
  3. este foarte intensă culoarea!! îmi place! deja tânjesc după oja asta :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna!Stii cand apare noua colectie?

    RăspundețiȘtergere