vineri, 3 octombrie 2014

Gramophone autumn waltz

Astazi valsez pe acordurile toamnei in noua mea rochie cu aer vintage si print cu gramofon. Am cautat mult timp o astfel de rochie pe care sa o pot purta cu dresuri groase si bocancei si am gasit-o, in sfarsit, la OASAP. Pot doar sa va spun ca este minunata si ma simt foarte bine in ea. Daca este mai racoare o puteti purta cu geaca din denim sau cu una din piele stil biker. Bocanceii de la Amiclubwear i-am mai purtat si la Aceasta tinuta si sunt foarte comozi.
Let's waltz!
Outfit:
Dress OASAP (click Here)
Boots Amiclubwear (click Here)
Cat eye glasses DyStyle (click Here)
Fox Ring Sammydress (click Here)
Ring and heart necklace Rings & Tings (click Here and Here)
Bracelet Crown Fashion (click Here)


 



















 Machiaj realizat integral cu produse Golden Rose 
(pot fi achizitionate si online de la www.cosmania.ro).


Kisses with Golden Rose Velvet Matte 17 and 22, G

7 comentarii:

  1. foarte simpatica rochita. imi place imprimeul si imi da o stare de bine. :)
    Imi place si cum ai combinat-o cu bocanceii. :)

    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce frumoasa e tinutaaaaaaaaaaaaaa ,iti sta super

    RăspundețiȘtergere
  3. Superba tinuta ta,clipul mi-a placut enorm,iar tuuu.....esti preaaaa frumoasa ti-am mai spus.Te pup<3.Ce parc frumos aveti in Otopeni <3

    RăspundețiȘtergere
  4. E deosebit print-ul rochiţei, iar purtată cu acele dresuri colorate arată foarte bine! ♥
    Pupici, Gia. Weekend frumos! ♥

    RăspundețiȘtergere
  5. Superba tinuta ta, imi plac mult dresurile texturate. xoxo

    RăspundețiȘtergere