joi, 9 octombrie 2014

Oasap Street Chic Cutout Jeans

Astazi va propun doua tinute asemanatoare... M-am indragostit de Acest model de jeansi de la OASAP si i-am achizitionat in ambele variante (inchisi si deschisi la culoare).
In prima tinuta port jeansii mai deschisi la culoare, impreuna cu un pulover calduros (era racoare la munte) de la Kurtmann.ro, o jacheta din piele si bocanceii de la Amiclubwear.
Locatia unde au fost facute pozele este una deosebita (mie imi place tare mult): Castelul Bran (Dracula's Castle). Am mai vizitat castelul si cu alte ocazii insa de data aceasta am fost special pentru fiul meu Nicholas care vroia sa il vada (am mai fost cu el cand era mai mic insa nu mai tine minte : )).





Outfit:
Leather Jacket
Sweater Pimkie via Kurtmann.ro (click Here)
Street Chic Cutout Jeans - OASAP (click Here)
Boots - Amiclubwear (Click Here)









 In Castelul Groazei... Dupa cum se poate observa, eram tare 'inspaimantata'... : ))))





 Castelul Bran (Bran Castle = Dracula's Castle)
Experimenteaza magia acestui minunat loc!
"Te invitam sa experimentezi istoria, mitul, intriga si magia acestui loc minunat. Speram ca vei purta mereu cu tine spiritul care ne face sa iubim Castelul Bran". - Dominic Habsburg
Va recomand sa accesati site-ul oficial pentru a descoperi istoria castelului 

















Si cea de-a doua tinuta in care port acelasi model de jeans insa in varianta mai inchisa, impreuna cu cu un pulover, jacheta din piele si pantofi perforati de la Amiclubwear. Pozele au fost facute astazi, in parc, de catre piticul meu (de aceea sunt un'picut deformata si, in plus, am si ochii umflati... cred ca am mancat sarat aseara... dar astea sunt detalii, cine le baga in seama ?! : ))).
Mie imi plac mai mult jeansii deschisi la culoare... Voi pe care ii preferati?
 Outfit:
Leather Jacket
Jumper with Paris Eiffel Tour Print - OASAP (similar Here)
Street Chic Cutout Jeans - OASAP (click Here)
Shoes - Amiclubwear (click Here)







 Manichiura: Golden Rose Color Expert 21 si 44, Holiday 53 si 82.



Kisses, G
P.S. Am adaugat articole noi in Shop my closet! ; )

10 comentarii: