luni, 13 aprilie 2015

Review: Soufeel silver bracelet and charms

Fiind o mare fana a bijuteriilor gen pandora, am fost tare curioasa sa aflu cum sunt bijuteriile Soufeel din argint(cu siguranta ati vazut reclame pe Facebook la site-ul lor). Recunosc ca la inceput am fost cam sceptica deoarece preturile sunt de doua si chiar de trei ori mai mici fata de bijuteriile Pandora si sunt realizate din argint(marcate 925). M-au convins review-urile pe care le-am gasit pe bloguri si, cum imi doream o bratara tematica, de primavara, cu charm-uri in culori mai diafane, am plasat o comanda. Am intrat in posesia coletului chiar inainte de Pasti(joi l-am ridicat de la posta vamala), dupa 4 saptamani de cand am plasat comanda, in conditiile in care de fapt intrase in tara dupa doua saptamani insa alte doua saptamani a stat la vamala.




Transportul este gratuit pentru cumparaturi in valoare mai mare de 50 USD si daca nu sunteti multumite de achizitii, puteti returna produsele in termen de 365 de zile. Pentru cumparaturi in valoare mai mare de 79 USD primiti un charm gratuit iar pentru cumparaturi in valoare mai mare de 99$ primiti gratuit bratara din argint(in valoare de 29.95 USD).
Eu am ales o bratara si 5 charm-uri(doua clipsuri, un lant de siguranta, un charm ceainic cu cescuta prinsa de el si un charm din murano).
Bijuteriile vin intr-o cutie eleganta alba cu fundita bleu(fiecare fiind in cate o punguta zip-lock potrivita), alaturi de o carpa mica speciala pentru a le curata/sterge.

Cateva tipsuri pentru ingrijirea bijuteriilor din argint:
Orice fel de argint se oxideaza natural insa mult mai repede in medii umede de aceea este necesar sa scoateti bijuteriile inainte de a face dus sau curatenie, daca mergeti la piscina , sauna sau la plaja. Clorina va poate distruge permanent sau discolora bijuteriile din argint. 
Puteti indeparta oxidarea usoara daca le tineti timp de 15 - 20 de minute in apa calduta in care ati pus putin deterget bland(eu folosesc sampon pentru copii) si ulterior le periati cu grija cu o periuta de dinti mai veche(are perii mai moi). Dupa periaj la limpeziti cu apa calduta si le lasti sa se usuce. Le lustruiti cu carpita speciala.
 Pe site sunt trei modele de bratari gen pandora: doua modele din argint(bratara flexibila si fixa) si un model din piele impletita si cu inchizatoarea din argint(simple sau duble, in mai multe variante de culori).
Eu am ales bratara flexibila insa ar fi trebuit o masura mai mare. Pe site se recomanda sa masori circumferinta incheieturii mainii si sa adaugi 1.5 cm. Eu am circumferinta incheieturii mainii de 15.5 cm plus 1.5 cm ar rezulta ca bratara potrivita sa fie de 17 cm(masura pe care am si ales-o). Fara charm-uri o pot purta(sau cu un singur charm) insa daca adaug mai multe charm-uri este mica(trebuie sa luati in consideratie si faptul ca unele charm-uri sunt putin mai mari, cum sunt cele din murano); la urmatoarea comanda am sa aleg masura 19(deci cu 3.5 cm in plus). 
*La bratara Pandora mi se potriveste masura 18.

Bratara are modelul binecunoscut al bratarilor gen pandora(eu ii zic model sarpe), cu inchizatoarea sub forma de clips/catarama pe care este inscriptionat Soufeel. La inceput bratarile sunt mai rigide insa dupa cateva purtari devin mai flexibile. Trebuie sa aveti grija sa nu fortati atunci cand o inchideti pentru ca acest gen de bratari au o anumita pozitie in care sunt mai flexibile si se pot inchide. Atentie si la clips; celalat capat trebuie sa intre in lacasul special/gaura si apasati pana face click. Se deschide usor daca introduceti varful unei unghii in despartitura unde se inchide.
Bratara o gasiti Aici la pretul de 29.95 USD.





 Fata de bratarile Pandora, nu au cele doua delimitari pe care se prind clipsurile si nu au filet la capete(charmurile nu se introduc prin rasucire); au cam aceeasi grosime si charmurile Soufeel se potrivesc la orice bratara gen pandora.


 Neavand filet la capatul de inchidere(care se introduce in clipsul de inchidere de la celalalt capat al bratarii), safety chain-ul(lantul de siguranta, charm care se achizitioneaza separat) este mai mult decorativ insa daca prindeti un charm clips chiar la capat, celealte charm-uri vor fi in siguranta(nu vor mai cadea de pe bratara atunci cand o deschideti).

 Lantul de siguranta ales de mine(pe site sunt mai multe modele) il gasiti Aici la pretul de 19.95$.
*Tips: Daca doriti sa puneti un lant de siguranta Soufeel la o bratara Pandora va trebui sa rasuciti lantul de cateva ori in sens invers fata de cum il veti infileta pe bratara.

 Clips-urile se pot pune oriunde pe bratara datorita sistemului de prindere(se desfac si le prindeti in locul dorit insa nu raman fixate in acel loc decat daca prindeti mai intai de bratara un stopper din cauciuc pe care le veti gasi alaturi de charm-urile cumparate). Pe langa rolul de siguranta(explicat mai sus), daca sunt fixate cu acele stoppere din cauciuc nu mai permit celorlalte charm-uri sa se adune toate spre inchizatoare(la dosul incheieturii mainii, fiind mai grele/datorita gravitatiei... ; ).
Eu am ales doua clipsuri sub forma de floare, din argint cu email si cristale.
Clipsul rotund cu floare(pe ambele parti) ce are petalele din email roz si cristal transparent in centru il gasiti Aici la pretul de  19.95 USD.




 Un clips deschis; se poate observa sistemul de prindere(apasati pana face click).
 Clipsul rotund cu floare(pe ambele parti) ce are petalele din email alb si cu cristal lila in centru il gasiti Aici la pretul de 19.95 USD.

 Charmurile din argint si murano sunt foarte frumoase! Modelul ales de mine este cu floricele albe si roz si se potriveste perfect cu celelalte charmuri. L-am achizitionat la pretul de 15.95 USD; momentan nu mai este disponibil insa Aici gasiti multe modele la fel de frumoase.

 Un charm special pentru mine este cel cu ceainicul si canuta cu inimioara. Imi place sa beau ceai si acest charm cu aer vintage m-a cucerit! Pe ceainic sunt floricele din email roz ce se potrivesc cu celelalte charmuri alese. Pretul lui este de 18.95 USD si il gasiti Aici.
 In concluzie, eu sunt foarte multumita de alegerile facute(doar bratara am sa imi iau si o masura mai mare, eventual cea fixa) si chiar am fost placut surpinsa de calitatea bijuteriilor Soufeel. Sunt atent lucrate(cel putin ceea ce am ales eu) si reprezinta o alternativa la bijuteriile Pandora care sunt mult mai scumpe. Chiar sunt curioasa cum se comporta in timp.
Pe pagina de Facebook a blogului am fost intrebata daca imi plac mai mult bijuteriile Pandora fata de cele Soufeel. Un raspuns sincer este ca charmurile Soufeel imi plac tare mult si avand preturi mai accesibile imi pot construi bratari tematice pe care de la Pandora nu-mi pot permite sa le achizitionez. Ma bucur ca bijuteriile Soufeel se potrivesc la bratarile Pandora si astfel le pot combina. Sunt cateva charmuri, clipsuri si lanturi de siguranta foarte asemanatoare cu cele Pandora insa au si multe alte modele diferite foarte frumoase. Nu contest faptul ca bijuteriile Pandora sunt si mai atent si minutios lucrate insa unele au preturi foarte mari si chiar nu sunt accesibile tuturor.
Va plac alegerile mele? Pe voi ce va tenteaza de pe site-ul Soufeel?
*Aici puteti vedea si colectia noua de primavara! <3









 Soufeel - For every memorable day



Kisses, G

18 comentarii:

  1. Sa stii ca eu am bratara SouFeel cu delimitari :)) si una fara, probabil nu mai era in stoc cea cu delimitari cand ai facut tu comanda, pentru ca au asa ceva. Charmul cu ceainicul este superb! Preferatul meu <3
    Avem la fel floricele si safety chainul , hihi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe site nu vad link separat catre cea cu delimitari. Ceanicul este si preferatul meu(imi plac mult si alegerile tale ; )*. *Safety chainul tot asa de usor iese de pe bratara?

      Ștergere
    2. Eu il am din alta parte si al meu intra prin infiltrare. .intra si iese greu

      Ștergere
  2. Ghizdavu iuliana simona ;imi plac alegerile facute de tine ,wow ,am intrat si pe site-ul lor ,ce am vazut acolo ,cate minunatii ,foarte frumoase sunt si au si reduceri bune !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti plac! <3 Au preturi bune si foarte multe bijuterii frumoase(mai ales charmurile, nu stii pe care sa le alegi mai intai : )).

      Ștergere
  3. Ceainicul si charm-ul din murano my fav <3,s-o porti cu drag,pupicei <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Ceainicul este si preferatul meu iar charmurile din murano sunt superbe! <3

      Ștergere
  4. foarte cute alegerile tale, le am vazut si eu produsele pe site si chiar sunt frumoase :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Unde este posta vamala in Bucuresti?

    RăspundețiȘtergere
  6. Cata munca la articol! Cate detalii! Si ce poze frumoase!
    Felicitari, draga mea!
    Arata foooarte bine alegerile tale!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce dragute sunt charm-urile, cel din murano e preferatul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce frumoase sunt! Vreau si eu, se vad super frumos la mana <3

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce draguu sunt! vreau si eu vreo 5..6...10 :D kiss

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce frumos e ceainicul! Să o porți cu plăcere și să umpli rapid toată brățara! :))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  11. Sa o porti cu drag , este foarte delicata !!!
    Ai mai platit ceva la posta vamala ?

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu am comandat in repetate randuri atat pentru sotia mea cat si pentru ceva prietene de-ale ei cateva bratari si charmuri de pe site-ul asta https://chicbijoux.ro/bratari.html. Sunt foarte multumit de calitatea lor. Acum de fiecare data cand trebuie sa facem un cadou, ne uitam si la modelele disponibile :)

    RăspundețiȘtergere