joi, 20 septembrie 2012

StarGazer de la Farduri Colorate - NU UITATI DE GIVEAWAY

Am primit coletul cu fardurile si pigmentii StarGazer plus un pigment kaki - bronze superb nr 14(cu care am realizat un machiaj pe care am sa il postez) si un creion maro(spre roscat) de la Mirlans, produse comandate de la Farduri Colorate.
Genele false de la Mirlans au fost cadou!



Cred ca intr-o postare a surorilor Pixiwoo am vazut 2 dupe-uri StarGazer - dupa pigmentii MAC - si am cautat produsele ca sa vad cum sunt!
Am comandat pigmentii nr 15(mov intens sidefat), 48(roz sidefat, care mi se pare mai prafos fata de celelalte 2 nuante comandate) si 35(turquoise intens, my favourite) la pretul de 10 ron fiecare; fardul de pleoape mono PLUM(nuanta mata foarte frumoasa, intensa, rezistenta) la 12 ron; cake eye liner-erele turquoise si pink la 12 ron fiecare. Pigmentul mineral nr 14 a fost 15 ron si creionul permanent Mirlans 29 ron(cel negru nu era in stoc).
Cam asa arata pigmentii aplicati uscat si umed:




Un machiaj realizat cu pigmentul nr 35 puteti vedea in postarea mea de aici




de la stanga la dreapta: fardul mat plum si cake eye liner-ul pink(uscat si umed - se plica numai umed, am gasit un review aici)
Au nuante foarte frumoase si rezistente asa ca ma bucur de ”descoperirea”mea ! :)

Mi-a placut foarte mult si pigmentul mineral nr 14 gasit la Farduri Colorate pe site

Voi ati incercat produsele StarGazer?


NU UITATI SA VA INSCRIETI LA GIVEAWAY!

A bientot!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu