miercuri, 12 septembrie 2012

MACHIAJ CAMUFLAJ VITILIGO


Bonjour!

M-am gandit sa dedic o pagina speciala acestui subiect deoarece eu am vitiligo de cativa ani si stiu ca sunt destul de multe fete care se confrunta cu aceasta problema de imagine(asa o numesc eu)... Am pete si in jurul ochilor, motiv pentru care mi-am facut machiaj semipermanent(in jurul ochilor, sprancenele si contur buze). Recomand aceasta procedura! Pigmentul prinde foarte bine si rezista cativa ani(la ochi am conturul facut de 3 ani de zile si inca nu este nevoie de retus).
Daca aveti intrebari legate de subiect, va raspund cu placere!
Precizez faptul ca sunt incepatoare in machiajul profesional(am la activ scoala de make-up de la Cotimani si in background Liceul de arte Plastice Nicolae Tonitza).

Am sa postez pentru inceput cativa pasi, pe care ii urmez zilnic, in ceea ce priveste demachierea tenului, hidratare si machiajul de zi.

Sfat - cumparati produse profesionale, rezistente si pensule de calitate! Se vede diferenta!

1. Demachiere - in prezent ma demachiez(seara si dimineata) cu laptele demachiant de la Gerocossen cu laptisor de matca(nu irita ochii) dupa care pulverizez apa termala. Am mai folosit si uleiul de argan pentru demachiere(se imbiba o discheta demachianta cu putina apa termala sau apa distilata de trandafiri/portocal si ulei de argan presat la rece) insa tenul meu fiind mixt este necesar ca dupa demachierea cu ulei de argan sa folosesc ulterior si un gel de curatare...
2. Hidratare - folosesc o crema de la Charme d”Orient si o las sa actioneze 5 - 10 min dupa care pulverizez din nou apa termala si sterg surplusul de crema cu un servetel(prin tapotare)
3. Primer/baza de machiaj - pentru fata folosesc - in  zona T - primerul de la Sephora iar pentru zona ochilor am o baza de la nyx sau de la Sensai(puteti folosi si baza Iradiant, Too Faced, Urban Decay, MAC, MUFE etc). Este foarte important sa folositi baza de machiaj mai ales daca aveti vitiligo in  zona ochilor si doriti sa camuflati depigmentarea!
4. Anticearcan si corector -  Un foarte bun corector este cel de la Malu Wilz(camouflage cream), eu folosesc nuanta nr 4. Il aplic prin tapotare pe pete si il fixez cu o pudra libera(sau ulterior folosesc Paint Pot-ul de la MAC in nuanta Painterly - le recomand cu incredere!!!). Pentru zona de sub ochi, in coltul intern, folosesc highlighter-ul de la Dermosil. Puteti incerca si corectoarele de la Peggy Sage(paleta), The Body Shop(creion mai gros), NYX(full coverage concealer), MAC, MUFE(make up for ever), Bobbi Brown(are si pudra pentru fixare insa ca si produs se termina mai repede fata de MAC sau Malu care tin cateva luni...), Double Wear Stay in Place de la Estee Lauder
5. Fondul de ten - MAC Prolongwear, NYX HD, Revlon Colorstay(pt ten gras) - acestea le folosesc eu. Fonduri de ten bune(ca si rezistenta si putere de acoperire) ar mai fi MUFE HD sau Full Cover(pentru ocazii speciale, acnee etc), Estee Lauder Double Wear si lista ramane deschisa(astept sugestii). Mai nou il aplic cu pensula de la KIKO si intentionez sa le achizitionez si pe cele de la Sigma si MAC(se vede diferenta fata de aplicarea cu degetele sau cu buretel)
6. Pudra de fixare - eu folosesc o pudra libera, transparenta de la VICHY(dermablend). Puteti incerca si pudra HD de la MUFE sau Benecos(le fel, lista ramane deschisa pentru propuneri si sugestii...)
7. Conturul fetei - pentru a da conturul fetei(ovalul) si sublinia linia de sub pometi folosesc o pudra bronzanta mata de la LakShmi. Puteti folosi pudra de contur de la MAC, MUFE, SEPHORA etc
8. Bronzer - folosesc o pudra bronzanta de la Lancome acolo unde simt nevoia de putin bronz(pometi, nas, pe ovalul fetei, tample, sub barbie, decolteu...)
9. Blush - PUPA, Burjois, YSL, MAC - le combin sau le aleg in functie de machiaj
10. Fard de pleoape, creion contur - am sa fac o rubrica speciala. Recomand fardurile aqua cream de la MUFE, paint pot-urile si fardurile de la MAC
11. Rimel - Maybelline One by One Volum Express, PUPA Vamp sau Dramatic de la Malu Wilz(waterproof)
12. Contur buze, ruj/gloss - aplic creion de contur nude chiar daca am conturul semipermanent la buze. Am o gramada de rujuri si gloss-uri(in general in nuante naturale, rose-uri sau bej-uri) de la Lancome juicy tubes, MAC, Shiseido, revlon, etc

Sper sa va fie de folos si astept sugestii, pareri, recomandari etc!!!!

A bientot!

Later edit

Produse pe care le folosesc aproape zilnic si cateva poze inainte si dupa

 inainte(am doar machiajul semipermanent) si petele de vitiligo...
dupa corector, anticearcan si paint pot-ul de la MAC

dupa ce am adaugat si fard(formatul ochilor mei nu imi permite sa ma joc cu umbre si lumini deoarece cand deschid ochiul nu se mai vede nimic...). machiajul l-am realizat dimineata, la pranz am dormit cu cea mica vreo doua ore si acum este intact!!!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu