miercuri, 19 septembrie 2012

In the blue mood... with StarGazer!




Astazi am primit coletul cu niste produse Star Gazer comandate de la Farduri Colorate si am incercat pigmentul albastru turquoise nr 35 - aplicat umed pe pleoapa mobila si blenduit uscat spre sprancene) care a rezistat super(peste paint pout-ul mac painterly)!
Daca va intereseaza am sa postez si listuta cu toate produsele folosite la acest machiaj si un review al produselor StarGazer comandate!
Din pacate in poze nu reusesc sa redau culoarea reala(sau toate nuantele folosite)!!!
asa arata pigmentul StarGazer nr 35 aplicat uscat si umed


Dupa 10 ore, fara retusuri intre timp...
Voi ce aparat foto folositi ca sa iasa in poze machiajul clar? Eu am incercat cu nikon coolpix p100 si iphone 4s dar nu ies asa de intense ca in realitate(la machiajul asta am un mix de 4 nuante de albastru si putin mov care nu se vede deloc...)!

NU UITATI SA VA INSCRIETI LA GIVEAWAY!!!!
http://giamakeup.blogspot.ro/2012/09/make-up-by-g-iveaway.html

A bientot!

Un comentariu: