joi, 20 septembrie 2012

ESSENCE

De dragul pensulelor colorate de la Essence - pe care trebuia sa le am (smokey eyes brush si eyeshadow brush - 6.5 ron fiecare) - am mai achizitionat si 2 farduri(02 dance all night si 22 blockbuster - 8 ron fiecarer), fardul crema stay all day(nr 03 steel the show la 14 ron - care imi place tare mult si rezista), kit-ul smokey eyes(01 so what? la 12 ron, sunt nerabdatoare sa il testez) si oja colour & go nr 38 la 6.5 ron.
Comanda am facut-o la 1001cosmetice si am primit cadou un mini deodorant Nivea!
La prima ”vedere” produsele Essence sunt calitative tinand cont de pretul lor mic. M-au surprins intr-un mod foarte placut, la fel ca si cele de la MUA(Make Up Academy)! Review dupa ce le ”testez”(deocamdata este o postare tip HAUL :) Incep sa ma familiarizez cu prescurtarile de pe blogosfera la care pana acum ma uitam lung... NOTD, LOTD, LOTN... etc









A bientot!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu