luni, 17 septembrie 2012

MAKE UP by G IVEAWAY(INCHIS)

Puteti castiga toate produsele din imagine(produse de makeup natural si bio LakShmi Italia  - o pudra bronzanta, 4 farduri de ochi, 2 rujuri rezistente - si doua bratari Charme  - handmade by me).
Detalii despre produsele de make up bio si natural LakShmi Italia le gasiti aici
Puteti vizualiza si alte modele de bratari Charme aici
Precizez faptul ca nu fac reclama site-ului sau produselor LakShmi! Sunt produse de machiaj foarte bune si rezistente, cu ingrediente naturale si bio, pe care le-am descoperit acum ceva timp si le folosesc pentru uzul personal!





Concursul se desfasoara in perioada 17 - 30 septembrie 2012, iar castigatoarea va fi anuntata in data de 01 octombrie 2012 pe blog.
Giveaway-ul se desfasoara doar in Romania!
Castigatoarea va fi aleasa prin random.org

Conditii OBLIGATORII de participare:
1. Sa va inscrieti pe acest site la rubrica Persoane Interesate(in dreapta, sub Turnul Eiffel cu bloglovin)
2. Sa ma urmariti prin Bloglovin(click pe Turnul Eiffel :)
3. Sa lasati un comentariu la aceasta postare de pe blog cu adresa de email cu care v-ati inscris la Persoane Interesate
Optional - pentru bloggerite - daca va place blogul meu va rog sa ma adaugati in lista voastra de bloguri pe care le urmariti(imi puteti trimite email daca nu va regasiti in lista mea de bloguri pe care le urmaresc si doriti sa va adaug)!

Succes!



14 comentarii:

  1. Adriana Delia Barar
    adrystyle@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am inscris pe blog cu numele : Miruna Costin
    te urmaresc pe bloglovin cu adresa de mail : my_beauty_land@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut, te urmaresc cu numele de Lestie si cu adresa de e-mail lestie.blog[at]gmail[dot]com

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna GIna!
    Te urmaresc cu numele de GFC:Enchanted Ana
    Si prin Bloglovin cu adresa enchantedana@ymail.com
    Te-am adaugat si in bloroll : http://everythingaboutlittlesecrets.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna ,
    GFC : Camelia Andrasescu
    Bloglovins : andrasescu.camelia@gmail.com
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  6. Salutare,
    DAMIAN LAVINIA
    mail: lavinia79d@yahoo.com
    Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  7. GFC: Glossy Lala
    Bloglovin: Glossy Lala
    Email: glossylala@gmail.com
    Dragut GA!! Bine ai venit in blogosfera!!
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  8. Te pupic cu drag Georgia,succes din tot sufletul !
    mail:gabrielacarmens@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  9. GFC: Madalina Zamfirache
    madalina.zamfirache@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna, Imi place foarte mult blogul tau si sper ca in curand sa fie si al meu "gata" ca sa putem face schimb le linkuri.
    M-am inscris cu Lauraioana31@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  11. gfc Andreia Daniela
    email andreia.daniela87@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  12. GFC: Dudas Adina ; mail: dudasadina@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  13. Salut! M-am inscris cu numele Daniela Matei si adresa de email dana86m @ yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  14. Comentariul meu anterior de participare vad ca nu apare, asa ca imi las datele din nou. te urmaresc prin GFC cu numele Diana, iar adresa de email este les_brocantes@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere