luni, 14 octombrie 2013

Golden Rose Carnival Collection

Carnival este una din colectiile noi de la Golden Rose (alaturi de 3D Glaze Top Coat). Este compusa din 16 lacuri de unghii/top coat-uri ce contin glittere de diferite forme si marimi, in nuante mate si pastel, verde neon, galben, portocaliu, violet, roz, albastru, verde cu alb sau rosu. Se aplica in doua sau trei straturi subtiri, pentru o acoperire perfecta a unghiei (lasati fiecare strat sa se usuce inainte de aplicarea stratului urmator) sau peste o baza colorata (Golden Rose Rich Color).
Lacurile de unghii si produsele de makeup Golden Rose le puteti achizitiona prin intermediul magazinului on line www.cosmania.ro, importatori directi ai brandului turcesc. Dati Like & Share paginii de facebook Golden Rose Romania pentru a fi la curent cu noutatile.
Nu uitati de concursul care se desfasoara pe Facebook, organizat impreuna cu Golden Rose Romania! ; )*
Eu am 12 lacuri de unghii din aceasta colectie iar preferatele mele sunt: cea care imi place cel mai mult este  #14 (galben), #12 (glitter multicolor),  #06 (portocaliu), #15 (rosu), #13 (albastru cu alb) si  #08 (violet).


 www.cosmania.ro

swatch-uri




M-am gandit ca ar fi interesant ca macar ojele din colectiile noi sa aiba fiecare si un nume, pe langa numere, asa ca am inceput cu colectia Carnival si, cu ajutorul celor care urmaresc pagina de facebook Gia Makeup Blog, am gasit numele ojei #01: Brides Sneeze. Va astept pe pagina cu sugestii si pentru celelalte sticlute colorate!


Manichiuri realizate cu oje Golden Rose din Colectia Carnival:
Golden Rose 3D Glaze Top Coat si Carnival #14 aplicate peste Rich Color #36, respectiv #48


Golden Rose Carnival #14 peste baza albastra
Golden Rose Carnival #15

Golden Rose Rich Color # 48 si Carnival #14

Golden Rose Carnival #04 si #11 peste Rich Color # 43 si #47

Golden Rose Carnival #08 si #11 peste Rich Color#27 si #47
Carnival #12 peste Color Rich #19, #44 (verde mint) si #49

Golden Rose Carnival #15 peste Rich Color #45, #35 si #30

Golden Rose Carnival #02, #13, 01, #14 si #06 peste Rich Color


 Carnival #14 si #05 peste Rich Color #19, #35 si #48

Kisses, G

10 comentarii: