joi, 3 octombrie 2013

September Beauty Favorites

In luna septembrie am participat la doua evenimente unde m-am simtit excelent si am facut cateva (de fapt mai multe : )) achizitii noi de la targul Cosmetics Beauty Hair.

MAC Paints in nuanta Bare Canvas - o folosesc ca si baza de machiaj dar nu m-a convins (din cauza pretului ridicat) ca sa o recumpar; prefer paint pot - urile de la ei si, ca varianta mai ieftina dar de calitate, color tatoo- urile de la Maybelline.
Max  Factor - vibrant curve effect lip gloss #13 In the spotlights - este delicios si culoarea este foarte placuta; l-am primit de la Kleo (www.justkleo.com) - alaturi de alte bunatati - la petrecerea aniversara a blogului ei: ”My Three Year Blogiversary” care a avut loc la Starbucks si unde m-am simtit excelent. V-am  aratat poze de la eveniment pe pagina de fan a blogului Gia Makeup Blog. Multumesc, Kleo!
Milani Baked Blush#06 Bellissimo Bronze - un fard de obraz bronze - corai cu irizatii aurii.
Maybelline Expert wear duo eyeshadow in nuanta #04D Oriental spice (corai si maro sidefat) si lip gloss ELF Mocha maniac, ambele achizitionate de la Elisa`s Boutiq.

Golden Rose ultra rich color lipstick #40 un peachy - nude superb achizitionat de la standul Golden Rose Romania de la expozitia Cosmetics Beauty Hair 2013 (Aici puteti citi articolul cu impresii si cumparaturi de la expozitie).  Puteti achizitiona produse de makeup si lacuri de unghii Golden Rose de la magazinul on line www.cosmania.ro (importatori directi ai produselor Golden Rose).
Oriflame BB Cream SPF 30 - 30 ml, nuanta medium - imi place acest bb cream chiar daca acoperirea este medie si nu tine luciul sub control; tenul meu raspunde bine la el (nu mi-au aparut cosuri sau iritatii).


Shadow Shields - de la Cosmetice Andra - protejează zona de sub ochi de surplusul de fard aplicat pe pleoape. In plus, nu mai este nevoie de banda suplimentară in coltul extern al ochiului pentru zona de umbra! Sunt 30 de bucati in cutiuta si costa 35 ron. Vi le recomand pentru realizarea machiajului profesional, mai ales daca lucrati cu farduri prafoase si pigmenti.

Odata cu venirea frigului unghiutele devin mai fragile si mai predispuse la rupere. Hidratati-le mai des! Imi place crema de maini Anian, cu aloe vera si vitamine E, de la TrioDeluxe pentru ca are gramaj mare, intra rapid in piele si miroase placut. La targul care s-a tinut la Romexpo am vizitat si standul Aseyda, unde m-am intalnit cu Anne (Lola`s Box), si de unde am plecat cu o punguta de sare de baie care miroase super bine si cu doua uleiuri, unul fiind de gardenie cu care m-am rasfatat in ultima perioada.

Despre evenimentul Lush am scris Aici. Am continuat sa folosesc samponul solid vegan "New" si balsamul Happy Happy Joy Joy si sunt multumita de rezultate.

Si am ajuns la oje! : )))) Printre preferatele lunii septembrie: Golden Rose:  Carnival #14, 3D Glaze Top Coat #08, Holiday #64 si #61; Orly Blushalicious, Glitter Gal Skater Girl Green, Revlon top speed #730 Royal, China Glaze feather effect Party Fowl si Miyo mini drops #33 (lac de unghii parfumat).

Golden Rose Holiday #61 si #64
Golden Rose Holiday #64 si Jolly Jewels #110
Golden Rose 3D Glaze Top Coat peste Golden Rose Rich Color 36


Golden Rose Carnival #14

China Glaze feather effect Party Fowl si Texture - le puteti comanda la Beauty In The Bottle

Miyo mini drops #33 (lac de unghii parfumat) - de la Magiq.ro

Revlon top speed #730 Royal
Glitter Gal Skater Girl Green

Nuante calde (vi le-am aratat pe pagina de fan a blogului): Golden Rose Matte #20, Zoya Godiva (pixie dust), Orly Blushalicious, Golden Rose Rich Color #25 si Pastel #91




Kisses, G

5 comentarii: