vineri, 11 octombrie 2013

Golden Rose Paris Magic Color Collection

Am descoperit recent colectia Paris Magic Color de la Golden Rose si sunt absolut indragostita de ea. Imi place la fel de mult ca si colectiile Holiday, Jolly Jewels sau Carnival. Sticluta este la fel ca cea a colectiei Paris si poate din cauza asta nu a atras atentia sau nu a fost promovata indeajuns (eu nu stiam de existenta acestei colectii pana am descoperit-o pe site-ul www.cosmania.ro).
Colectia este compusa din 45 nuante metalice, unele cu flakies, perlate, iridiscente sau duo - chrome. Cele duo - chrome, cu reflexii in doua nuante, ma atrag cel mai mult. Le gasiti la www.cosmania.ro, mai exact Aici, alaturi de celelalte colectii Golden Rose (produse de makeup si lacuri de unghii).
Eu am cinci oje din aceasta colectie: #335, #344, #307, #327 si #349. Cel mai mult imi place #307, un duo - chrome albastru - mov care este just wow! #335 este dupe-ul perfect la Chanel Peridot si se aplica foarte bine pe unghiute (nu se vad urme de la pensula foarte evidente si consistenta ei este foarte buna).

swatch-uri la colectia Golden Rose Paris Magic Color

Am incercat doua manichiuri cu cele cinci oje Golden Rose Paris Magic Color. La prima manichiura am folosit nuantele 307 si 344, aplicate in doua straturi, peste o baza neagra (un singur strat de Rich Color #35). Nu va face sa exclamati: WOW! OMG!??? <3 Nuanta #307 ar trebui sa se numeasca Gia ! : ))))








La cea de-a doua manichiura am folosit #335, #327 si #349, aplicate in trei straturi (doar #335 am aplicat-o in doua straturi). #335 este duo - chroma, celelalte doua sunt doar metalice insa nuantele sunt foarte frumoase (albastru - turcoaz si verde - auriu).





Alte produse folosite la realizarea manichiurilor (am sa prezint gama Nail Care de la Golden Rose intr-o postare separata): GR Quick Dryer Spray (cu ulei de migdale dulci care hidrateaza cuticulele), Cutipeel (il folosesc pentru a inmuia cuticulele, nu pentru a le taia!), Regenerating and hidrating oil -  ulei hidratant pentru regenerarea si hidratarea unghiilor si All in one (base coat, top coat si lac incolor lucios). Toate aceste produse le gasiti Aici.



Kisses, G

4 comentarii: