sâmbătă, 5 octombrie 2013

Golden Rose Holiday 67

Din seria ojelor cu textura speciala, nisipoase (finish zaharos), astazi va prezint Golden Rose Holiday #67. Este o nuanta de grena - bordo, mata, perfecta pentru toamna. Pentru opacitate perfecta am aplicat-o in trei straturi subtiri. Nu necesita aplicarea unui top coat si se usuca pe unghii cam in 10 minute. Rezista foarte bine pe unghii, cel putin trei zile.
Lacurile de unghii si produsele de makeup Golden Rose le puteti achizitiona prin intermediul magazinului on line www.cosmania.ro, importatori directi ai brandului turcesc. Dati Like & Share paginii de facebook Golden Rose Romania pentru a fi la curent cu noutatile. ; )*







Golden Rose Holiday Collection - nuantele de la 51 la 60 au infuzii de particule stralucitoare iar cele de la 61 la 67 sunt mate

Nuante pastelate si neon sunt in colectia Golden Rose Holiday Summer - de la #68 la 81



Kisses, G

6 comentarii:

  1. E superba culoarea! Eu n-am inca nici o oja din colectia asta. Trebuie sa remediez asta neaparat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. : )))) Eu le am aproape pe toate din aceasta colectie. Toate sunt speciale. <3

      Ștergere
  2. Perfecta Sunt unghiile tale Georgia, tu le-ai dat forma asta ?

    RăspundețiȘtergere
  3. Culoarea e perfecta. Preferata mea toamna asta!

    RăspundețiȘtergere
  4. vai ma inebunesti cu ojele Goledn Rose, sunt foarte frumoase toate, cu siguranta o sa-mi achizitionez si eu, pupici :D

    RăspundețiȘtergere