sâmbătă, 25 mai 2013

Colaborare 31 teme de manichiuri: 19. Black & White Nails

Tema de astazi a colaborarilor de manichiuri este: Black & White Nails. De data aceasta doar m-am jucat cu cele doua non - culori si au iesit niste mazgaleli pe unghii. : ))))
Mai multe n-am ce sa povestesc; am folosite oja alba de la Pastel, oja neagra Delia Fashion(care este super ok), acrilice cu care am facut mazgalelile, top coat Sally Hansen super shine si capse/tinte.



 



 Haideti sa vedem si manichiurile celorlalte colege blogger-ite care au participat la aceasta colaborare:


Kisses, G

29 de comentarii:

  1. Pentru tine or fi mazgaleli, dar pentru noi celelalte arata intr-un mare fel. Da impresia de stickere aplicate..din acelea pentru toata unghia. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. Gia, ma inveti si pe mine sa mazgalesc la fel ca tine? ;))
    Arata excelent!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am mazgalit cu acril(am invartit pensula pe unghie : ) si pentru ca nu mi-a placut le-am băgat sub jet de apa; au ramas niste urme si pe urma am revenit cu acrilul mai diluat, :*

      Ștergere
  3. imi place super mult modelul "mazgalit" cumj ii spui tare. Chiar e fain!

    RăspundețiȘtergere
  4. e foarte interesant modelul "mazgalit" :D

    RăspundețiȘtergere
  5. e supeeeerb.. arata ca un fum asa.. :D:D
    pupicei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. : )))) după ce am citit comentariile voastre si mie mi se pare ca arata a fum! hi hi

      Ștergere
  6. e foarte tare modeulul ,,mazgalit,, <3 ce imi place cum suna :)) vazusem ceva asemanator cu modelul tau, pe alb-rosu pentru martisor. era atat de dragut <3. pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Zici tu ca sunt mazgaleli dar mie nu imi par asa :) Foarte faine unghiutele, ai fost inspirata! Pupici !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pana sa citesc comentariile voastre, chiar mi se păreau a fi doar niste mazgaleli(nu flori sau fum : )))*

      Ștergere
  8. Imi place tare mult modelul,in special cel de pe inelar...e superb

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vad ca mazgaleala de pe inelar a avut cel mai mare succes! : )) Ma intreb daca a doua oară mai imi iese asa? :D

      Ștergere
  9. Mazgaleala ta... chiar are lipici la public Gya :D :* O fi mangaleli, cum le spui tu, dar eu cred ca arata genial!! Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  10. Mazgaleala :)) cred daca si te chinui sa faci ceva urat toti nu iti iese :)) Foarte frumoase...pare ca si cum ar fi fum :) foarte interesant

    RăspundețiȘtergere
  11. bineinteles ca mie-mi plac si inca mult de tot :).

    RăspundețiȘtergere
  12. Răspunsuri
    1. Oja alba, pe urma oja neagra pe jumătate de unghie, mazgaleala(am scris mai sus in reply la comentarii cum am facut); puncte cu dotting tool, cateva capse si top coat. :D

      Ștergere
  13. Arata foarte bine, din joaca ies lucruri marete :))

    RăspundețiȘtergere
  14. Sunt super interesante, chiar daca spuneai tu ca nu ai realizat cine stie ce model!

    RăspundețiȘtergere
  15. Imi place foarte mult, superba !
    http://foxxynico.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere