vineri, 31 mai 2013

Notd: Summer Dream(Mazgaleli by G)

Astazi am realizat o manichiura care se incadreaza in seria: Mazgaleli by G! : ))))
Pozele vorbesc de la sine: mi-e dor de mareeeee! Oja de baza este Zoya Godiva(pixie dust) care ma duce cu gandul la nisipul fierbinte; ”valurile” le-am realizat cu tehnica buretelului - folosind o oja alba - si cu OPI Get your number(liquid sand) peste care am aplicat top coat.










 Produse folosite: OPI Get your number, Zoya Godiva(ambele oje le puteti comanda la Beauty In The Bottle), top coat Sally Hansen Super Shine(achizitionat de pe okazii - Alrevo).


Kisses, G

14 comentarii:

  1. foarte frumoase mazgalelile :)) imi plac tare mult :* sa mai faci combinatii <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. : )))) astazi doar m-am jucat cu ele(nu aveam chef de o mani elaborata... : )***

      Ștergere
  2. Ce adorabil arata. Oja aia Godiva, e nuanta mea preferata din gama. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  3. Unghiile tale arata ca o plaja mangaiata de valuri . Super !

    RăspundețiȘtergere
  4. Tare dragute mazgalelile tale :D, ah...ce dor mi s-a facut de mare, soare, nisip
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Si uite asa m-ai facut sa imi fie si mai dor de mare :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Manichiura asta chiar ma face sa zic "vreau la mare" :X

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce mazgaleli frumoase ;)
    Simona.

    RăspundețiȘtergere