vineri, 24 mai 2013

OPI - What Wizardry is This?


What Wizardry is This? face parte din colectia OZ The Great and Powerful by OPI si de ieri a intrat in colectia mea de oje. :D
Este singura oja liquid sand din aceasta colectie; nuanta este cea a bronzului antic(antique bronze) cu shimmer mat(are irizatii/glitter fin care se vad superb la lumina naturala, in soare).
Am aplicat doua straturi pentru opacitate perfecta. Pensula acopera toata unghia dintr-o singura aplicare. <3












Colectia OZ The Great and Powerful by OPI(le puteti comanda la Beauty In The Bottle)



Kisses, G

6 comentarii:

  1. Foarte frumoasa oja. Tot din colectia asta imi place si When Monkeys Fly. Sa o folosesti cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie imi place textura, dupa culoare nu mai dau in vant, dar poate ca "live" este mult mai frumoasa si culoarea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie tot textura imi place mai mult deși in soare are irizatii super! ; ) La pedi parca arata di mai bine. :D

      Ștergere
  3. foarta frumoasa oja, sa o folosesti cu placere :)

    RăspundețiȘtergere