sâmbătă, 11 mai 2013

Colaborare 31 teme de manichiuri: 17. Tribal print

Am ajuns si la tema cu numarul 17 a colaborarilor de manichiuri: Tribal print! Este o tema care mie imi place tare mult insa nu sunt prea incantata de mani realizata si nici nu am avut dispozitia necesara pentru a realiza alta...
Am aplicat doua straturi de oja alba mata(Gabrini M01) si le-am pictat cu acuarele.
 Kisses, G



Sursa de inspiratie:












Doua tribal mani mai vechi care mie mi se par mai reusite...


Haideti sa vedem si manichiurile celorlalte colege blogger-ite care au participat la aceasta colaborare:
Roxy(Beautylicious) - http://roxy-ch.blogspot.ro

A bientot!

18 comentarii:

  1. Ce bine ai imitat sursa de inspiratie!
    Ai foarte multa rabdare :-D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, se pare ca nu mi-am pierdut aceasta indemanare(cand făceam documentare in timpul liceului - schite după diverse printuri, desene - imi ieseau foarte asemănătoare cu originalele. : ))))*

      Ștergere
  2. sunt mai mult decat superbe...:X
    imi plac toate
    pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am cuvinte prin care sa iti spun cat de mult admir talentul tau. Sunt incredibil de frumoase unghiile tale. Modelul realizat e perfect!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci mult, ești tare draguta! Mie imi place foarte mult tribalul tau!!! <3

      Ștergere
  4. wow! superbe, un model foarte complicat, felicitari pentru rabdare! Ca intotdeauna , modele absolut superbe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci! Mie imi place doar modelul de la unghia mijlocie... : ))))*

      Ștergere
  5. E superb primul model, l-ai imitat perfect si ti-a iesit perfect. Felicitari :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte faina manichiura, ti-a iesit superba si chiar ai reprodus bine sursa de inspiratie :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Mirobolant! Este cuvantul perfect pentru a descrie aceasta manichiura :*

    RăspundețiȘtergere
  8. sunt geniale!
    <3
    parca sunt desenate cu niste creioane colorate!
    :X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  9. mie imi plac foarte mult, poate mai mult decat manichiurile mai vechi :).

    RăspundețiȘtergere
  10. Arata superb, culorile sunt tare frumoase :X

    RăspundețiȘtergere
  11. Toate arată bine ! Îmi plac motivele tribale. Sunt diferite față de lucrurile obișnuite și chiar îndrăznețe ! Foarte interesante !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci mult! Si mie imi plac mult motivele tribale(si nu numai pe unghiute; mi-am cumparat de curând o pereche de cercei cu design tribal pe care ii ador ; )*

      Ștergere