luni, 13 mai 2013

Posh Polish - BEAUTY UK

Am adaugat patru oje noi la colectia mea! De data aceasta, am profitat de promotia 30% off la ojele posh polish Beauty UK(comanda am plasat-o pe site-ul Beauty UK Romania) si am achizitionat: #01 olympic gold, #08 gold digger, #10 Dorothy si #12 intergalactic.



 #01 olympic gold - foil auriu - un strat

 #08 gold digger - glitter auriu(particule rotunde si patrate) - doua straturi

 #10 Dorothy- glitter rosu - doua straturi
 #12 intergalactic - particule/confetti multicolore de marimi diferite(rosii, argintii, verzi) - doua straturi


Imi plac toate insa Intergalactic este preferata mea. Aplicarea este foarte buna, rezistenta inca n-am testat-o. Kisses, G

A bientot!

8 comentarii:

  1. Toate sunt frumoase, insa Intergalactic, arata cel mai bine. Mi se pare ca seamana putin cu Circus Confetti de la Essence. Sa le folosesti cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoase sunt!!! Sa le folosesti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Da, e dragut ca are particule si rotunde si patrate! :*

      Ștergere
  4. Tentante rau!! :))) Sa le folosesti cu mare drag! :*

    RăspundețiȘtergere