joi, 9 mai 2013

APRIL Beauty Favorites

Printre preferatele lunii aprilie se regasesc cateva produse noi(oje, kit-ul NYX si rujurile Inglot) si altele pe care le-ati mai vazut in postari similare anterioare si carora le-am ramas fidela(paleta MAC si eyeliner-ul INGLOT). Am folosit des mascara in nuanta de albastru - SEPHORA, full action extreme effect mascara si fard negru by Terry.







 MAC Lady Grey, kit-ul NYX pentru sprancene(review Aici), eyeliner negru INGLOT, fard negru by Terry. Swatch-uri la rujurile INGLOT - AMC matte lip pencil #22 si #24, ruj matte #417 -  gasiti Aici.



MAC - blush ombre Azalea Blossom(cred ca a fost in editie limitata) -este o nuanta subtila <3

Iubitele mele sticlute: China Glaze Aquadelic si Peachy Keen, Essie Beyond Cozy, OPI Red lights ahead... where?(pentru pedi am folosit-o), Sally Hansen super shine, Ciate Jewel si Glametal.


La final va arat si doua produse AVON cu care ma impac bine si pe care le-am recumparat: laptele demachiant ageless bloom si cleanser-ul(spuma) complete balance, ambele din gama Solutions.
Kisses, G





A bientot!

Un comentariu: