marți, 7 mai 2013

INGLOT Goodies - swatches

Va ramasesem datoare cu swatch-uri la produsele INGLOT achizitionate de la Cosmobeauty! <3
Asa cum va povesteam si in postarea precedenta(Aici), am reusit sa incerc cateva rujuri si sa plec acasa cu doua doua creioane pentru conturul buzelor - AMC matte lip pencil #22 si #24, un ruj matte #417 superb si un goodie bag in care se afla un rimel negru volume & waterproof, o oja O2M(breathable nail enamel) # 636 si un gloss sleeks #38(pentru care tin sa le multumesc inca o data! <3).






Rimelul Volume & Waterproof il folosesc de ceva timp si chiar aveam nevoie de unul nou, asa ca m-am bucurat tare mult atunci cand l-am gasit in punguta cadou.





 La fel de bucuroasa am fost sa gasesc in punguta si oja  O2M - breathable nail enamel(care lasa unghia sa respire) in nuanta 636(un grena - violet sidefat <3). Este prima mea oja Inglot si clar mi-a starnit dorinta de a incerca si alte nuante! :D
 Lip Gloss-ul Sleeks #38 este un roz sidefat foarte deschis; are un miros fructat(il mananci de pe buze :) si nu este lipicios.
 Creioanele AMC pentru conturul buzelor LE IUBESC! Cu greu m-am decis ce nuante sa aleg, pentru ca imi placeau toate! : )))) Sunt foarte rezistente(eu le folosesc ca si rujuri, nu numai pentru contur) si arata super pe buze. Nuanta #22 este un trandafiriu mat(rose - grena), iar #24 este un rose mat minunat.

 Rujul  #417 este un bej - rose mat(o nuanta foarte solicitata pe care v-o recomand cu drag ; ), putin mai deschis decat AMC matte lip pencil #24. Miroase delicios a fructe de padure si este rezistent.



Oficial, ma declar total indragostita de produsele INGLOT!  Aici puteti re/vedea swatch-uri la alte produse Inglot pe care le detin. Oftez dupa cateva farduri rainbow si niste blush-uri... : ))))
Kisses, G




A bientot!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu