marți, 11 iunie 2013

Concurs Bridal Nails

Va invit la un concurs de manichiuri, avand ca tema: Bridal Nails(manichiura pentru mirese)!

Va trebui sa realizati o manichiura(si mai multe, daca doriti) potrivita pentru a fi purtata in ziua nuntii si sa imi trimiteti 2 - 3 poze clare la adresa mea de email: georgia.tanase@gmail.com, pana la data de 30.06.2013(inclusiv). Vreau sa imi scrieti litera G undeva pe mana!
In email sa imi povestiti cate ceva despre manichiura realizata: produse si tehnica folosita, cu ce model/culoare de rochie de mireasa o vedeti asortata(pentru ca in functie de linia/tema rochiei si accesorii puteti realiza si o manichiura vintage - cu verde mint si argintiu - sau una in nuante de rosu, albastru pana la mov si chiar negru)!
Concursul este deschis national(doar pe teritoriul Romaniei). Manichiurile voastre le le voi posta pe pagina de fan a blogului.

Vreau sa vad ceva mai mult decat banalul french, floricele si dungi!
Puteti folosi glitter/accesorii pentru unghii: pietricele, capse, pene, fundite 3D, benzi; desene cu acuarele sau acrilice: inimioare, inele, scris, porumbei; water marble, sarap wrap, water decals, tehnica buretelului etc

Premiul: Kallos #28, Rapsodi #18, Leydi #846, Chissa #153, Pastel #132, Pastel #74, Delia Fashion #134, Kallos #238, SPA Ritual  # quick dry topcoat



SUCCES! NU UITATI SI DE CONCURSUL DE PEDICHIURI!

Produse folosite la manichiura realizata de mine: China Glaze #Something Sweet, Layla Mirror Effect #01 Metal Chrome(ambele achizitionate de la Beauty In The Bottle), benzi(aurie si argintie) pentru unghii, cristal, top coat Sally Hansen. Cred ca se potriveste la o rochie de mireasa galben pai cu accente de roz pal(pantofi, buchet, funda).












Intr-o postare viitoare am sa va arat swatch-uri la ojele din colectia mea, pe care le recomand la realizarea manichiurilor bridal(am pregatit trei rozete ; )*.


Kisses, G

7 comentarii: