miercuri, 5 iunie 2013

The Polishes Challenge: 3. Three Colors

Pentru colaborarea de astazi v-am pregatit o manichiura cu trei oje pe care nu vi le-am mai aratat pe blog: Essie #A crewed interest si #Lady Like, BYS #Astro Gold. A iesit o mani cam delicata pentru gustul meu dar nu m-am invrednicit sa realizez alta, so, cu ea defilez! : )))





Produse folosite: Essie #A crewed interest si #Lady Like, BYS #Astro Gold, tinte pentru unghii




Haideti sa vedem si manichiurile celorlalte colege blogger-ite care au participat la aceasta colaborare:

Mihaela(Ela's Dreams) - http://elasdreams.blogspot.ro/



Kisses, G

17 comentarii:

  1. Ce nuante superbe! E frumoasa mani si imi pare bine ca nu ai sters-o. :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Draguta :* foarte sweet :) un pic prea mult pentru mine :) dar e foarte draguta

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi se pare foarte draguta manichiura!

    RăspundețiȘtergere
  4. E delicata si frumoasa, oja essie e superba! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oja e tare frumu dar in perioada asta am chef de culori tari/aprinse/neon sau foarte inchise. : ))*

      Ștergere
  5. Era pacat sa o stergi pentru ca e frumoasa si delicata ! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. cat de frumoasele sunt ojele Essie,foarte frumoasa combinatia, pupici :}

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dap, ojele sunt foarte dragute dar sigur o sa le port in alta combinatie! : ))*

      Ștergere
  7. E frumoasa manichiura asa delicata. Mie imi place mult.

    RăspundețiȘtergere