luni, 3 iunie 2013

MAY Beauty Favorites

In luna mai am inceput sa folosesc din nou autobronzantele, bronzerele, rozuri pe buze, farduri crema si rimel albastru, parfum usor mai fresh si oje in culori mai aprinse.


Autobronzantele de la Yves Rocher sunt preferatele mele: Autobronzant pentru ten - perfect lifting si Spray autobronzant pentru corp - express mist body

E.L.F. Baked bronzer - Los Cabos(swatch-uri Aici) si Lancome - Star bronzer intense #01(all over magic bronzing brush)


E.L.F Jumbo lip gloss stick #Summer nights si #Pink umbrellas, REVLON Just bitten kissable balm stain #015 Cherish devotion, MAYBELLINE Color sensational #100 Parisian pink, YSL - Rouge volupte #09



Oje(le puteti comanda la Beauty In The Bottle): doua dintre noile texturate de la China Glaze: Itty, Bitty & Gritty si In the rough; OPI What wizardry is this?(pentru pedichiura)

D&P Perfumum - cred ca este echivalentul la Lacoste Touch of pink, dar nu mai stiu exact; este floral - fructat, foarte placut si rezistent


Kisses, G

9 comentarii:

  1. Ai putea sa faci un review despre amandoua autobronzantele?chiar sa vrea sa mi le iau dar sa stiu ceva mai mult despre ele. ;) pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Uh, ce de bunatati. M-ai facut curioasa in ceea ce priveste autobronzantele de la YR, folosesti pe vreunul dintre ele si pe fata? cum se aplica si cat rezista? De fapt, cred ca ar fi mai usor daca le-ai face review :)).
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce de goodies! Si eu as vrea review la autobronzantele Yves Rocher.

    RăspundețiȘtergere
  4. Autobronzantele acelea suna tare bine! M-ar interesa sa ne povestesti mai mult despre ele avand in vedere ca eu cam fug de astfel de produse fiind alba ca branza. Mereu ies cu pete sau cu o culoare nenaturala. Dar tare as mai incerca pentru ca nici Alba ca Zapada nu imi place sa fiu!

    RăspundețiȘtergere
  5. Oki! O sa le fac review! Eu am incercat autobronzante de la mai multe firme si astea doua de la Yves Rocher imi plac cel mai mult(bronzare uniforma, nuanta frumoasa - nu de morcov - si de durata). Kisses

    RăspundețiȘtergere
  6. Hmm si eu sunt curioasa de autobronzante:D
    Vrem review :D:D :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Review la autobronzante, ca tot vine vara :)
    Imi place cum arata ojele CG, sunt foarte summer-y :X

    RăspundețiȘtergere
  8. Se pare ca toata lumea e curioasa de autobronzante. Trebuie sa le faci review cat mai repede!!!! Pupici

    RăspundețiȘtergere