sâmbătă, 15 iunie 2013

Colaborare 31 teme de manichiuri:22. Metallic Nails

Pentru colaborarea de astazi am pregatit doua manichiuri cu doua oje metalice superbe din colectia mea: Layla Mirror Effect # 01 Metal Chrome si Ciate # Glametal.
Pe inelar am pastrat modelul de la Bridal Nails si am adaugat Glametal. Ojele metalice/foil effect sunt fancy si in trend. Do you like it?


Layla Mirror Effect - o puteti comanda la Beauty In The Bottle







Haideti sa vedem si manichiurile celorlalte colege blogger-ite care au participat la aceasta colaborare:


Kisses, G

19 comentarii:

  1. chiar asteptam manichiura ta :) layla este foarte frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  2. Trebuie sa recunosc ca Layla este mai lucioasa! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Layla are efectul de foil/oglinda si se zgârie usor(plus se vad toate imperfectiunile unghiilor) dar este wow... Ciate este mai glam... ; )*

      Ștergere
  3. G, cate oje metalice ai! Sunt superbe toate. Ce imi place degetul inelar ^_^ Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt superbe ojele :) astea da oje metalice :)

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte frumoasele ojele.. :D si imi place mult modelul de pe inelar.
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci! Am avut noroc cu modelul de pe inelar(ramas de la manichiura bridal) ca am facut rapid cele doua mani... :D

      Ștergere
  6. Super! Cea de la Ciate imi place cel mai mult!

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte misto e manichiura ta, ma duce cu gandul la un inel de logodna, nunta, chestii de genul. Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  8. e doua imi place putin mai mult din cauza luciului superb :).

    RăspundețiȘtergere
  9. oja Layla e absolut fantastica!!! O ador!!

    RăspundețiȘtergere