marți, 25 iunie 2013

Concurs Pedichiuri: Hello summer(ultimele inscrieri)

Iata si ultimele inscrieri la Concursul de Pedichiuri:

7. Ioana Alexe
”Am folosit 2 oje Gabrini , din colectia 3D . Pe cea albastra am aplicat`o doar pe unghia de la degetul mare, iar pe cea roz pe toate celelalte . Am adaugat pe degetul mare si un  soare stilizat , care mi s-a parut foarte dragut . Modelul l-am realizat cu vopsea acrilica, iar ca sa reziste am aplicat deasupra un top-coat. Sper sa iti placa! :*”








8. Catallina Oprea

”Am folosit doua culori neon, doua culori de vara, exact ceea ce ne trebuie! Si pentru a completa modelul am facut si punctulete. Sper sa iti placa modelul meu! ”



9. Carla Sas - Abraham

”De acum unghiutele mele chiar pot spune "Hello Summer!". Mi-a placut mult ideea acestui concurs de pedichiuri pentru ca m-a facut sa ma mobilizez sa incerc si eu un model. Niciodata unghiutele mele de la picioare n-au vazut mai mult de o oja si poate un model extrem de simplu. Pentru ca intotdeauna eu asociez vara cu marea, am zis sa-mi inveselesc unghiutele cu un model mai diferit fata de ce imi faceam pana acum.
Am inceput prin a aplica base coat, iar apoi pe rand (incepand de la degetul mare): Rapsodi Pacific 29, Leydi 811, Chissa 249, Classics 210 si Gabrini 318. La degetul mare de la piciorul stang am optat pentru o sirena, mai exact Ariel. Inainte de a picta am aplicat cu buretelul putin albastru inchis (Leydi 755). Am continuat cu sirena pe care am pictat-o folosind acrilice: am inceput cu capul, apoi corpul, parul, sutienul si in cele din urma am adaugat 2 ochisori si gura. La celalalt picior m-am inspirat dintr-o imagine gasita pe net, asadar am pictat plaja si marea (tot cu acrilice). Dupa aceea am adaugat un slap rosu, o nuca de cocos si o pereche de ochelari albastri, iar in dreapta puteti observa un palmier.
Aceasta e pedichiura cu care chiar pot spune "bun venit" verii. Sper sa va placa si voua si Georgiei, va pup!!”









Multumesc tuturor participantelor! Stiu ca a fost o provocare pentru ca, de obicei, realizam pedichiuri simple fiind mai dificil sa pictam unghiutele de la picioare. In curand am sa anunt si castigatoarea. Kisses, G









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu