joi, 13 iunie 2013

Concurs de Pedichiuri: Hello Summer(participante)

Sper ca nu ati uitat de Concursul de Pedichiuri! Inca astept poze cu pedichiurile voastre pana in data de 23.06.2013!
Astazi va arat pedichiurile primelor doua participante la concurs. Multumesc mult fetelor si Succes!

1. Raluca - ”pentru mine vara inseamna veselie copilarie :D....asa ca m'am hotarat sa imi fac niste gargarite :)”








2. Ana - ”Ma inscriu si eu la concursul realizat de tine, cu tema Hello Summer, deoarece imi place enorm sa imi  migalesc unghiile, iar modelele pt vara imi plac foarte mult.
Pedichiura cu care particip e una dintre preferatele mele ca si model, e usor de realizat si potrivita pentru vara. In primul rand am folosit o baza fortifianta -nelipsita- (pe care am uitat sa o includ in poza) de la Farmec,  iar oja de baza e "That`s what i mint!" de la Essence aplicata intr-un singur strat. Am asteptat cateva minute sa se usuce, dupa care cu un dotting tool cu 2 capete, folosind capatul mai mare, am facut stelutele de mare prin taponare, cu "On collins ave" de la O.P.I.,  iar apoi cu capatul mai mic am desenat bulinele de pe stelute folosind oja "Alpine Snow " tot  de la O.P.I. Scoicile le-am facut tot cu capatul mai mare al ustensilei de facut buline, prin taponare, incercand sa fac un balon, dupa care sa trasez o linie dreapta sub "balon", cu oja "Silky mint" de la Gosh. Peste scoica am trasat linii subtiri cu pensula de nail art de la Orkide, folosind oja de baza de la Essence. Peste am aplicat top coat-ul Seche Vite, pentru a sigila manichiura si a-i da un luciu frumos.”






Pentru cele care s-au plans ca au degetelele si unghiile de la picioare urate... pentru Concursul de manichiuri Bridal Nails nu mai aveti nici o scuza!(astept inscrieri pana in data de 30.06.2013)!
Kisses, G

2 comentarii: