marți, 18 decembrie 2012

Hauls and swatches

Eram nerabdatoare sa primesc acest colet! Multumesc, Elisa!





Si bunatatile de la Krengootza! EOS -ul este demential!




Am facut si cateva swatch-uri, pentru voi, la produsele comandate de la Elisa:

Maybelline
 Ruj/gloss color sensational # 100 parisian pink - este foarte placut pe buze



Eyecolor Great wear # 35 Caramel - imi place foarte mult acest fard crema, nuanta este superba, nu se strange in pliu



Dream mousse blush # 60 coffee cake -  este pigmentat, se intinde frumos(eu am folosit o pensula de stippling), nuanta imi place




Dream bouncy bronzer # 90 sun glow - este o pudra foarte cremoasa, nu la fel de pigmentata ca si dream mousse blush dar imi place




 Exper wear # 04D oriental spice - 2 nuante superbe, pigmentate si rezistente






 Cooling cream eyecolor - cool effect nuanta cool blues - inca nu l-am incercat pe pleoape, este un fard crema racoritor alb - sidefat

 Lip smacker sugar plum party - balsam pentru buze si gloss - simply yummmiiii

Set 6 creioane wet n wild  get in line - 5 dermatografe(3 nuante de maro, 1 negru, 1 verde) si 1 creion negru pentru sprancene - sunt pigmentate si rezistente(am folosit astazi o nuanta de maro si negru si nu s-au intins)



 Dazzling white - creion pentru albirea dintilor



A bientot!

2 comentarii: