sâmbătă, 8 decembrie 2012

Stay fit

Usor de zis, greu de facut! Cum vine iarna cum pun imediat 2 - 3 kg acolo unde nu trebuie!!!
Asa ca am scos artileria grea: am sters praful de pe instrumentul de tortura al coajei de portocala si mi-am gasit nadragii de transpirat!
Aparatul de masaj il am de vreo 5 ani de zile(l-am luat dupa ce am nascut prima oara); l-am folosit atunci timp de o luna,  zilnic, si pe urma foaaarte rarut ca lenea e mare... Cu ocazia asta vedeti si o parte din desenele realizate de mine in camera baiatului(in care, momentan, dorm eu impreuna cu fata :).


Banda asta este preferata mea pentru ca bate celulita ca pe fasole! Da rezultate daca este este folosit zilnic timp de 15 - 20 minute.
... si celelalte benzi - aia cu rolele este varianta mai light la ciomageala celulitei si celelalte sunt pentru brate si spate


Nadragii in care ar trebui sa stau cat pot de mult pentru rezultate vizibile(chiar transpiri la greu).

Ma ung inainte cu o crema termoreductoare, anticelulitica... pe cea de la LakShmi(nu sunt la noi pe piata) o mai am in dotare acum dar am incercat mai multe uleiuri si creme





Sa va povestec putin si despre lupta mea cu kilogramele... La prima sarcina(aveam 26 ani) am plecat de la 63 kg si am ajuns la 80 kg. Baiatul a avut la nastere 3800(scos cu doua saptamani mai devreme ca era deja prea mare...)  Dupa vreo 3 ani - timp in care am stat pe 73 kg  - m-am gandit eu ca este timpul sa slabesc si am ajuns in doua luni la 59 kg(cu pastile de slabit... stiu, nu este sanatos, nu faceti ca mine! :P). La o luna de zile dupa ce am terminat cu pastilele de slabit si aratam ca o mandra floare... am ramas insarcinata a doua oara! So, am ajuns iar la 79 - 80 kg cu tot cu sarcina si pe urma am ramas la 66 kg. Am alaptat fata timp de un an de zile(a mancat la greu si zi si noapte doar lapte) si pe urma am slabit(tot cu ajutorul capsulei de slabit) 6 kg. Cu cele 6 kg s-au dus si mandria mea de-o viata - cupele D plus - si am rams cu balcoanele de la sutien in aer(la un amarat de B +)! Acum am 63 de kg.... offfffff! Aaaaa, uitasem sa precizez faptul ca am 170 cm inaltime...

Si daca tot am ajuns la capitolul creme si tratamente corporale, va arat si cateva din produsele mele de rasfat

scrub-ul de la Feniqia cu esenta de iasomie si sapun natural aromat(nu se gasesc la noi pentru ca sunt prea bune...)
Apa distilata din flori de portocal, gel de dus cu sapun negru si rhassoul(argila din Muntii Atlas)
Pasta de susan este perfecta pentru tenul mixt(o amestec cu putina apa distilata de portocal), henna pentru bronzare, gomaj cu piatra de alaun si esenta de portocal, untul de arganier pe care l-am folosit pentru masaj cand am fost insarcinata si n-am facut vergeturi

pasta de susan si henna pentru bronzare(sa vedeti ca nu am prezentat doar ambalajele :)
untul de arganier si scrub-ul cu alaun



o masca foarte buna pentru cearcane , ulei de argan(nelipsit pentru demachiere) si un sapun natural cu rozmarin pentru ras

sare de baie de pe meleaguri natale



A bientot!

5 comentarii:

  1. Pune mana si fa treaba:)) ce de produse de rasfat :D vreau si eu :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesant articol..de unde ai luat untul de arganier si scrub-ul cu alaun?

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt de la Charme d'Orient. Eu le am pe cele la cantitati mari(pentru saloane) dar caută pe site-ul distribuitorului in România si gasesti variantele comerciale(la cantitati mai mici)! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. g, you're great :) and a great blog!

    RăspundețiȘtergere