sâmbătă, 1 decembrie 2012

Pozele cu manichiurile participantelor la concursul ”Glitter manicure”

Dragele mele,

In primul rand, va multumesc tuturor pentru participarea la concursul Glitter manicure! *****
Apreciez interesul dat pentru realizarea manichiurilor si sa stiti ca imi plac toate! :)))
Au fost 11 inscrieri care au respectat micile reguli impuse! Am primit mai multe poze de la fiecare si astfel am putut sa imi dau seama mai bine cum aratau manichiurile cat mai aproape de realitate si in detaliu(pozate in lumina naturala se vad cel mai bine). Maine seara am sa anunt cele trei castigatoare ale premiilor, dar pana atunci va las si pe voi sa admirati toate manichiurile si sunt curioasa de preferintele voastre(daca, coincid cu ale mele :)!

 Badea Nicoleta Alexandra

 Ana Maria


 Andra Katerina


 Andra Serban


 Andreea Georgiana


Crenguta Oprisan


 Andrei Sabina


 Andreia Daniela


 Cris Raduly

 Cristina Dobrogeanu

 Sirbu Miruna

A bientot!

4 comentarii:

  1. Ce manichiuri frumoase!!!
    Cea a Cristinei e preferata mea, pentru ca e stilul meu in totalitate! Eu chiar imi fac unghiile asa des.
    [ Andra Katerina]

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoase sunt :X ale mele sunt praf:)) Felicitari fetelor!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari fetelorr!! Toate sunt reusitee :x;x cu Dumnezeu inainte! sper sa am noroc :x

    RăspundețiȘtergere
  4. Locul 1 AnDRA kATERINA
    Locul 2 Andreeia Daniela
    Locul 3 Crenguta Oprisan :)

    Acesta e topul meu...
    oricum superbe toatee

    RăspundețiȘtergere