joi, 13 decembrie 2012

Yves Rocher - December order

Oferta personalizata de la Yves Rocher din luna aceasta a cuprins setul So elixir purple ,format din noul parfum si gelul de dus la 150 ron, cadou un mini beauty case/trusa portfard profesionista si un rimel Sexi pulp(in valoare de 60 ron) la comanda minima de 49 ron.


”SO ELIXIR PURPLE YVES ROCHER, o aromă fascinantă și magnetică pentru a dezvălui puterea sa de seducţie.

Îmbinarea inedită a infuziei de Tuberoză și a uleiurilor esenţiale de Vetiver și de Patchouli, într-un elixir floral lemnos, incredibil de feminin.

Ingrediente de origine vegetală : infuzie de Tuberoză, uleiuri esențiale de Vétiver, de Bergamotă, de Patchouli și extract de Smirnă”

Imi place mult cum miroase; initial foarte pregnant dar dupa 15 - 20 minute ramane un iz placut, lemnos. Parfumul meu preferat de la Yves Rocher ramane tot Voile d”Ambre si So elixir purple pe locul doi.
Inca sunt in cautarea parfumului care simt eu ca ma defineste: ambra - nota de baza, iasomie dulce - nota de mijloc si tei alb - nota de varf. Nu stiu daca la noi exista parfumerii care realizeaza la comanda parfumul dorit... ?! Intr-un final cred ca am sa comand un astfel de parfum pe un site on-line din afara...


Gelurile mele de dus preferate - Bob de cafea din Brazilia, nelipsite la fiecare comanda!

Mini beauty case-ul - dimensiuni 16.4 x 8.9 x 10.5 cm. Material si trusa portfard: plastic si incuietoare metalica. Prevazuta cu un suport interior detasabil.

A bientot!

Un comentariu:

  1. Si eu am toate aceste produse de la Yves Rocher si mi se par incantatoare .
    Eu ador gelul de dus, iar mama mea So Elixir Purple . Rimelul l-am vandut cand l-am primit cadou, la un moment dat, fiindca am altele .
    Imi place si mini beauty case-ul, insa speram sa fie mai mare, mai incapator .

    RăspundețiȘtergere