vineri, 7 decembrie 2012

Haul

In ultimele doua saptamani s-au strans ceva produse pe care n-am reusit sa le postez, asa ca o sa vi le arat pe toate aici.
Elle este revista pe care o cumpar lunar.

Codoul de Mos(de la mami meu): crema de corp AVON Planet SPA indulgence african shea butter
& chocolate truffle, 2 oje Avon Color trend fuchsia dazzle si gold flecked, 2 dresuri si un demachiant tot Avon

De la DM am luat mai multe geluri de dus si sampoane, deodorante etc dar am pozat doar 2 care arata mai yummmiiii :) Crema de corp cu unt de cacao am luat-o de la farmacie(e o varianta mai light... eu prefer mirosurile mai intense)
 Ojeeee: Flormar - quickdry extra shine, true color 037, super Matte M107 si # 426. Sephora - twinkle twinkle si purple jewelry


2 farduri Almay - stone si apricot, creion pentru conturul buzelor  # 201 de la Flormar, L”Oreal hip high intensity pigments # 382 enticing si MAC paints nuanta bare canvas care nu m-a dat pe spate tinand cont de pretul sau(clar prefer paint pot-urile)

Comanda mea Avon





Laptele de corp Victoria”s Secret Amber Romance, de la Krengootza

 Sephora - Color pop-up store






A bientot!

4 comentarii:

  1. Tre' sa dau o fuga pana la sephora poate găsesc afurisitele de flakies :D
    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai dat o mica gaura in buget :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Merci! Si eu am tot vanat ojele astea cu flakies! :)))
    Acum, ca s-au adunat mai multe produse pe care nu le postasem imediat cum le-am achizitionat, realizez pe ce se duc banii...

    RăspundețiȘtergere