joi, 20 decembrie 2012

I love NYX

Despre grupul de pe facebook ”I love NYX”, v-am mai povestit si v-am invitat sa v-alaturati daca apreciati produsele de makeup NYX.
Pentru activitatea mea in grup, in saptamana 12.11.2012 - 18.11.2012, am fost aleasa NYX -en of the week si am primit ca si premiu un fard crema in nuanta Suede! Multumesc Makeup Shop!
Si tu poti fi ”NYX - en of the week” daca te alaturi grupului si inviti prietenii sa se alature si ei, postezi poze cu produsele tale NYX, oferi sfaturi si lansezi noi provocari etc

Sa va prezint premiul meu - Fard crema rezistent la apa in nuanta Suede(un bej - peach -auriu foarte frumos)










Daca va tenteaza, il puteti achizitiona de aici!

A bientot!

2 comentarii:

  1. ma cam feresc de fardurile de tipul asta.astept sa il folosesti si sa imi spui opinia ta despre cum se prezinta :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie imi plac si folosesc fardurile crema! Acesta este rezistent, waterproof, nu se strânge in pliu si nu se întinde, este buildable(poate fi aplicat in straturi). Trebuie sa ai grija la aplicare; cel mai ok este sa il aplici(cu aplicatorul lui) pe pleoapa mobila si sa tapotezi cu degetele doar unde vrei sa fie pierdut(de la pliu in sus) pentru ca altfel se ia pe degete... pe urma se usuca repede ;)

    RăspundețiȘtergere