marți, 18 decembrie 2012

Factorii de care trebuie sa se tina cont pentru reusita unui machiaj

Factorii de care trebuie sa se tina cont la efectuarea unui machiaj reusit sunt:

1. Calitatea pielii - pielea trebuie sa fie curata, intretinuta cu produse specifice tipului de ten respectiv
2. Calitatea produselor - se folosesc produse profesionale hipoalergice care rezista in timp
3. Morfologia fetei - corectarea defectelor
4. Moda - fara a schimba personalitatea persoanei/clientei
5. Vestimentatia si coafura
6. Evenimentul - machiaj de zi, de seara, machiaj de mireasa, fantezist(show-uri, prezentari de moda, fotografie), de scena(teatru, televiziune, cinematografie)
7. Varsta
8. Lumina in care machiajul va fi expus

Sursele de lumina pot fi:
Lumina naturala - de zi - contine toate culorile; culorile pastelate sunt puse in valoare(deschid fata si dau stralucire)
 - lunara - se folosesc gri-uri, argintiu, albastru, mov
Lumina artificiala - electrica incandescenta(galbena) - favorizate sunt culorile calde
- de neon - dau un aspect palid, pamantiu fetei; se folosesc culori reci: gri cu roz, maro, mov
- de scena - alba, puternicaȘ se folosesc culori care contin mult rosu
- de discoteca - culori cu irizatii, glitter
- lumina lumanarii - galbena, aspect auriu; se foloseste mult rosu

Cu cat o culoare absoarbe mai putina lumina, cu atat mai mult ea lumineaza zona respectiva(albul absoarbe 15%). Cu cat o culoare absoarbe mai multa lumina cu atat mai mult ea intuneca(negrul absoarbe 27%).

A bientot!

3 comentarii:

  1. Tocmai mi-am gasit un bun profesor in teoria make-up-ului :X imi place foarte mult cum explici :)m-am apucat acum sa iti rasfoiesc tot blogul..foarte frumos

    RăspundețiȘtergere
  2. Mă bucur! Chiar mă întrebam dacă sunt utile si ușor de înțeles postarile cu teoriile...! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. da, da sunt foarte utile, mai ales pentru cele incepatoare ca mine. Astept cu nerabdare urmatoarea lectie :*

    RăspundețiȘtergere