vineri, 21 decembrie 2012

2012 Beauty and Makeup favorites

Fiind sfarsit de an, m-am gandit sa va arat produsele de beauty si makeup care mi-au placut si le-am folosit cel mai mult in 2012!


 In ceea ce priveste manichiura, am purtat mult timp nuante de albastru si crackle pe inelar.


 Ador paleta Lady Grey si fardul mono in nuanta shroom de la MAC

 Paleta Sleek - Oh so special este preferata mea dintre cele sase palete Sleek pe care le detin. De obicei combin nuantele de maro si negru(ultimele doua din dreapta jos) pentru stilizarea sprancenelor.

 Pudra fixatoare de la Vichy

Primer pentru pleoape Sensai, highlighter Dermosil, corector/crema camuflaj de la Malu Wilz si corector creion de la The Body Shop
 Fondurile de ten Bourjois Flower Perfection, MAC prolongwear si Revlon colorstay pentru ten mixt(le combin)
 Mascara Pupa Vamp! si Sephora Full action extreme effect(albastru)
Am folosit mult lip balm-uri si de curand am descoperit balsamul pentru buze EOS(n-am apucat sa ii fac o poza separat) care este demential!
MUA lip balm kiss me, Lancome juicy tubes, Revlon Just bitten kissable balm stain(in poza este nuanta cherish devotion), YSL rouge volupte # 09(cel mai cremos si pigmentat ruj pe care il detin)


 Kit Pensule Real Techniques
 Pensula de la The Body Shop pentru aplicarea fondului de ten 



 Pensule Real Techniques si Eco Tools Bamboo - prima din stanga este cea pentru aplicarea blush-ului si o ador


 Pensula ELF - prima din stanga este preferata mea pentru aplicarea pudrei fixatoare



 MAC paint pot in nuanta painterly, Maybelline color tattoo, fardurile crema de la Essence




 MUA - creion pentru sprancene in varianta brunette


Geluri de dus si creme de corp cu unt de cacao, ciocolata, cafea, praline yuuummmiiii
Gelul de dus Yves Rocher Jardins du Monde boabe de cafea din Brazilia este the best ever!
  
Laptele de corp de la Victoria”s Secret pe care l-am descoperit de curand dar care a devenit, de la prima aplicare, printre preferate

 Desert Essence - 100% pure jojoba oil - il folosesc pentru demachiere


A bientot!

4 comentarii:

  1. de unde ti-ai luat oja pastel?

    RăspundețiȘtergere
  2. Au stand in Galeriile Feeria din Baneasa(pe mijloc, pe lângă Carrefour). :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Am vazut cel putin 4 chestii pe care mi le doresc si eu :D
    Sarbatori fericite! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Hmmmm... rujul YSL, vreo pensula RT...?! :D Sărbători fericite iti doresc si eu! :***

    RăspundețiȘtergere