sâmbătă, 16 februarie 2013

Colaborare 31 teme de manichiuri: 5. Stripes

Am ajuns la tema cu numarul cinci a colaborarilor: Stripes! Ma gandeam ca este usor sa faci mani cu dungi dar n-a fost asa! :)))) Nu mi-au iesit deloc drepte(nu am folosit nici banda), asa ca le-am decorat cu trandafirasi ca sa o scot la capat... ; )
Oja de baza folosita este Barry M Nail paint #304 Mint green; dungile le-am facut cu argintiu si negru(amestecate), cu ajutorul unei pensule. Trandafirii i-am realizat foarte usor cu vopsele acrilice(2 puncte de roz si 2 puncte de rosu puse in cruce si apoi amestecate cu dotting tool in sensul acelor de ceasornic).
Nu am avut timp sa mai fac si alte modele; ma gandeam la o mani marinareasca(dungi albastre pe fond alb si cu o ancora, porumbei...), la un gradient in culori aprinse peste care sa pun benzi subtiri si sa aplic un strat de oja neagra si la o mani cu oja neagra(french lucios si in rest mat) si cu banda argintie lipita...












Blogurile care au participat la ceasta colaborare:

Roxy(Beautylicious) - http://roxy-ch.blogspot.ro/

A bientot!

24 de comentarii:

  1. Superbe!!! Cand spui tu..pare super usor de facut trandafirasul :))

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt foarte reusite si cred ca ar fi super reusite si "marinaresti".

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumos, imi plac fosrte mult trandafiri....is preferatii mei

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat de fain ti-a iesit modelul! Minunate! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Super modelul...sunt foarte frumosi trandafirii...si ce sa zic de marinaresc;)) eu am avut aceeasi inspiratie;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ti-a iesit perfect modelul :X N-am incercat niciodata sa fac trandafiri, dar acum ca ne-ai spus cum se fac, sper sa incerc :)

    RăspundețiȘtergere
  7. foarte frumoase! asta e modelul meu preferat :D

    RăspundețiȘtergere
  8. o sa incerc sa fac si eu trandafirasi asa cum ai spus tu.. pare foarte usor.. :D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce frumoase sunt! Au asa un aer frantuz ;))

    RăspundețiȘtergere
  10. ft frumoase...you're a rose addict :P

    RăspundețiȘtergere
  11. Mă bucur ca va plac! Chiar sa incercati si voi sa vedeți ca este cea mai simpla metoda de realizat trandafirasi! Kisses

    RăspundețiȘtergere
  12. wow, arata superb. Nu stiam de aceasta tehnica pentru creearea trandafirilor ;)

    RăspundețiȘtergere
  13. faine:D m-am gandit sa fac si eu modelul, dar m-am lasat pagubasa! :)) :D App, imi place aspectul blogului, e mult mai fain asa:D

    RăspundețiȘtergere
  14. Foaaaarte frumoase! Te pricepi la trandafirasi :)

    RăspundețiȘtergere
  15. foarte frumos modelul, e vintage <3

    RăspundețiȘtergere
  16. Foarte draguta manichiura! Trandafirasi sunt superbi. De curand am descoperit blog-ul tau si imi place foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
  17. Merci! :******* Si mie imi place noul aspect al blogului! ;)*

    RăspundețiȘtergere
  18. Vai cat sunt de frumoase!Esti talentata!

    RăspundețiȘtergere
  19. Foarte frumoase, trandafirii sunt minunati! :*

    RăspundețiȘtergere
  20. Au iesit nemaipomenit! Imi place la nebunie aerul vintage!

    Alexandra
    http://theshoependant.com

    RăspundețiȘtergere