marți, 2 iulie 2013

Castigatoarea Concursului Bridal Nails

Hello girls! Pffff... de data aceasta chiar mi-a fost foarte greu sa aleg o singura castigatoare a Concursului Bridal Nails. Sunt 10 inscrieri - le-ati putut admira si pe pagina de fan a blogului - si toate sunt foarte frumos realizate, au in spate o poveste, transmit ceva... Mie mi-au placut foarte mult si va multumesc pentru ca v-ati implicat emotional in realizarea lor... se vede asta! <3
Sper sa fie sursa de inspiratie pentru viitoarele miresici(in cautarea lor pe google ; ) si sa nu mai opteze pentru french-ul simplu, floricele stilizate si dungulite...
Stiu ca alegerea manichiurii castigatoare este subiectiva, este si normal, tocmai din acest motiv am sa scriu parerea mea despre fiecare manichiura in parte:

Lavinia - a optat pentru realizarea unei manichiuri mai `renascentiste`(asa o vad eu...), cu flori si perlute aurii; este minutios lucrata, imi place ca a diversificat putin modelul, combinatia de culori este foarte draguta insa, pe ansamblu, mi se pare putin cam incarcata... : **

Ana Maria - imi place povestea din spatele manichiurii, imi place efectul obtinut cu ajutorul tehnicii water marble(pare mai mult sprayed water marble/water spotted) insa este putin cam... rece; as vedea-o cumva in combinatie cu rosu... Oricum, foarte interesanta(superba rochia aleasa ; )**
Diana Bazavan - a avut doua inscrieri in concurs, ambele absolut superbe! Prima manichiura este potrivita pentru o rochie de mireasa ivory in stil vintage cu accente maro(cum sunt frunzele pictate pe unghiute); foarte frumoase sunt irizatiile aurii - roze! Eeeeeiii, a doua manichiura m-a cucerit! Stiti ca imi place sa pictez trandafiri si aceasta este manichiura pe care as alege-o acum pentru a o purta in ziua nuntii. Rochia ar trebui sa fie alba si cu cordon rosu(cu funda la spate), pantofii rosii si buchetul din trandafiri rosu - sangeriu si albi in centru. Si domnisoarele de onoare imbracate in rosu! hi hi Asa ca, draga mea Diana, tu esti castigatoarea Concursului Bridal Nails! Felicitari! :***

 Diana Tudor - o manichiura fina, delicata, usor de realizat insa de mare efect in combinatia aleasa de ea(si aici ma refer atat la nuantele ojelor cat si la nota moderna si in trend data de capsele aurii si glitter-ul fin de pe inelar) <3 :**


Alyce - mai "neindemanatica", asa cum sustii ca esti, ai realizat o manichiura superba <3 Este originala si chiar foarte interesanta! Felicitari! Ca sa fiu sincera, in final, dupa ce am analizat toate manichiurile, m-am oprit asupra acesteia si cea cu trandafirii rosii realizata de Diana... Grea alegere! Daca as fi putut, v-as fi acordat la amandoua premii! So, felicitarile mele! :***



Madalina - a realizat o manichiura delicata, romantica, cu perlute caviar argintii; este foarte frumoasa insa ii lipseste acel ceva... poate si pentru ca stiu cat de talentata este Madalina si ce manichiuri superbe realizeaza si am asteptari mai mari de la ea(mi-ar fi placut sa vad un water marble sau acei trandafiri roz cu efect 3D ; )***
 Andreia Daniela - imi place nuanta de baza si combinatia cu glitter si strasuri insa cumva altfel aranjate... nu stiu exact cum : )**



Onutza - ma bucur ca a avut doua inscrieri in concurs pentru ca prima manichiura nu mi-a transmis prea multe ; ), a doua, insa, chiar imi place! Este un model destul de usor de realizat si inimioarele sunt de mare efect; combinatia alb - verde este o alternativa interesanta(imi place rochia de mireasa la care te-ai gandit si buchetul acela superb <3 ) :**





Felicitari tuturor participantelor! Kisses, by G  ; )

8 comentarii:

  1. Felicitari castigatoarei. Merita pe deplin. Imi plac foarte mult modelele ei.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce de modele frumoase ! Interesantă tema concursului :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu multumesc pt cuvinte! Am de invatat din ce mi-ai spus si ma bucur ca am participat la concurs! Esti o draguta :**

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari castigatoarei, merita, foarte elegante manichiurile realizate!

    RăspundețiȘtergere