miercuri, 24 iulie 2013

The Polishes Challenge: 10. Most Expensive

Cele mai scumpe oje din colectia mea  - cu care nu v-am aratat manichiuri -  sunt trei liquid sand-uri de la OPI, din colectia Bond Girls, recent achizitionate de la Beauty In The Bottle. Sunt foarte frumoase si au intrat rapid in Top 50 Nail Polish Favorites(o postare pe care urmeaza sa o public pe blog ; ).


OPI Bond Girls -  Liquid Sand Collection(3 din 6)
1. Solitaire - alb cu glitter argintiu

2. Honey Ryder - auriu metalic cu glitter fin

3. Vesper - mov inchis cu particule negre




Am incercat si cateva modele usor de realizat; mie cel mai mult imi place modelul de pe unghia degetului mic.


Pe inelar am aplicat China Glaze Surfin` for boys si glitter auriu de la Beauty UK.

Haideti sa vedem si manichiurile celorlalte colege blogger-ite care au participat la aceasta colaborare:






Kisses, G

5 comentarii: