sâmbătă, 20 iulie 2013

Colaborare 31 teme de manichiuri:27. Inspired by the supernatural

Va era dor de niste Mazgaleli by G? : )))))) Asta am reusit sa fac pentru colaborarea de astazi: Inspired by the Supernatural. : D Initial m-am gandit la o manichiura cu simboluri sau cu fantome dragute/Casper si la cele cu Superman, Batman, Wonder Woman... etc Pana la urma am ales niste oje mai "misterioase" din colectia mea si m-am "jucat" putin cu ele; rezultatul il vedeti mai jos...

Produse folosite: 1. L`Oreal Resist & Shine Titanium #735, Sephora twinkle twinkle si purple jewelry, 2 si 5 - Color Club Total Mistery si Ciate Jewel, 3 si 4 - Color Club Alias, culori acrilice si acuarele, top coat Sally Hansen Super Shine.




 Haideti sa vedem si manichiurile celorlalte colege blogger-ite care au participat la aceasta colaborare:



Kisses, G

15 comentarii:

  1. Cat e de frumos efectul creat :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Se vad superrr! Astea nu sunt mazgaleli deloc! Imi place crucea si fantasma aceea de pe degetul inelar :*

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) Ma bucur ca iti place si ca pe ansamblu da bine! kisses

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu stiu de ce zici tu ca sunt mazgaleli, pentru ca mie imi plac foarte mult, iar efectul creat e foarte reusit ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. E chiar foarte frumoasa! E purtabila(nu ca a mea),iar ojele folosite sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere
  6. superbe toate unghiutele.. :D felicitari pentru rezultat
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. superb glitterul de pe degetul mare!

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place mult inelarul. Ese o interpretare de efect.

    RăspundețiȘtergere
  9. Cum reusesti mereu sa faci manichiurile astea asa perfecte??
    Simona.

    RăspundețiȘtergere
  10. Sunt superbe! Felicitări pentru rezultat!

    RăspundețiȘtergere
  11. Sunt tare tare dragute :* Ti-au iesit tare fain :*
    Te-am TAG-uit aici :* http://btl-allysa.blogspot.ro/2013/07/i-nail-polish-tag.html

    RăspundețiȘtergere